• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

bale

Omega
2B5EDAAF-3A4F-4127-9F62-03EDBE697F19.jpeg
 
Senast ändrad:

Dhx

Omega
Hej forumvänner,
Ny här på forumet och undrar om det är någon som kan hjälpa mig att identifiera vad det här är för klocka? Ex modell, ref, årtal och ev fair pris?
Har följande info:
18k guld
26x34mm
cal 2080, manuell uppvridning
Tack på förhand!
upload_2020-3-18_10-23-16.png
upload_2020-3-18_10-25-39.png
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Riktigt fet!!!!! Hur länge ska man behöva vänta???? Står i kö på två ADs i södra Europa, men med tanke på situationen hoppas jag de inte ringer imorgon direkt!!!
Med tanke på att 15400 utgått så kan du nog inte stå i kö hos någon AD, så alternativet är att betala premium för en boutique edition hos gråis, eller göra som några andra här, leta reda på en blå tavla och sätta den i en vit eller svart modell.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Har stått i kö för en 15400 som blev en 15500 i snart två år hos en europeisk AD.
Räknar inte med att de kommer att höra av sig trots mitt "tjat".
 

Zingo

Rolex
Absurt hur kön kan spåra ut. För 2,5 år sedan gick det att köpa 15202 i butik mer eller mindre utan kö.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tror tyvärr det tappat en hel del av elegansen? Får kolla i n den lite senare men intressant att de ger sig in i Patek/VC-ligan igen kanske. Sedan tycker jag att kopior på gammalt är rätt tråkigt och fantasilöst rent generellt men som en liten limiterad serie är det fint.
 

Svante7

Omega
Vill ha den där nått så förbannat mycket... löjligt schysst! Hur stora handleder har du och hur tycker du den sitter? Är lite kluven på vilken som är bäst, 37an eller 41:an till mina 19cm handleder.

Det är en riktigt grym klocka :cigar:
Mina handleder är 19 cm eller kanske max 19.5. Det varierar ju lite beroende på hur varm man är osv :)
 
  • Like
Reactions: PJZ
Topp