• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Imre

Panerai
Är fortfarande riktigt nöjd med den hĂ€r!
5A6512A3-F9C2-4F5E-9211-75192E78A5E1.jpeg
Den “modden” Ă€r sjukt snygg. TĂ€nkte testa samma pĂ„ min dock har jag positiv display
 

lulemarcus

Panerai
Den hĂ€r Ă€r sĂ„ pass bra sĂ„ jag funderar pĂ„ att köra den hĂ€r under OWG mĂ„naden. Skulle jag ha ett svart armband till sĂ„ skulle det vara en no brainer. Jag har stenkoll pĂ„ min kollega i Brisbane, kan till och med varna honom för ebb och flod 😁
 

Bilagor

  • 20210223_101511.jpg
    20210223_101511.jpg
    330.7 KB · Visningar: 11

Derix

Patek
2-Faktor
Den hĂ€r Ă€r sĂ„ pass bra sĂ„ jag funderar pĂ„ att köra den hĂ€r under OWG mĂ„naden. Skulle jag ha ett svart armband till sĂ„ skulle det vara en no brainer. Jag har stenkoll pĂ„ min kollega i Brisbane, kan till och med varna honom för ebb och flod 😁
Jag blev ocksÄ lite sugen pÄ att köra GBX under mars :)
 

lulemarcus

Panerai
Om man irriterar sig över notiser i GBXen sÄ slÄr man enkelt av dessa. Personligen sÄ gillar jag inte smart klockor, blir bara stressad av allt plingade.
 

Bilagor

  • Screenshot_20210223-103530_Settings.jpg
    Screenshot_20210223-103530_Settings.jpg
    132.4 KB · Visningar: 8

Fargoth

Omega
IgÄr orsakade den hÀr trÄden mig en del huvudbry. Inspirerad av alla era ladd-bilder sÄ hÀngde jag min square pÄ utsidan av en blomkruka för att fÄ sig lite sol. Senare pÄ kvÀllen nÀr jag skulle byta klocka kunde jag för allt i vÀrlden inte hitta den, fattade inte var den kunde vara. Som tur var hade jag tim-pipet pÄ och kunde tillslut lokalisera klockan... :hilarious:
 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Nu Àr priset officiellt ;)
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
DĂ„ har jag anmĂ€lt mig till OWG i mars! Lite otippat har min Mudman, som egentligen tillhör min son, anmĂ€lt sig till tjĂ€nstgöring. Är detta klockan ”to rule them all” för mig? Kanske det? Jag har nyligen sĂ„lt 2 Frogman och jag kĂ€nner ingen saknad Ă€ven om de var riktigt feta, kanske lite för feta för att bĂ€ras dagligen. Som jag skrev tidigare sĂ„ finns det mycket som tilltalar mig med Mudman och jag tycker att den passar min livsstil allra bĂ€st bĂ„de pĂ„ jobb och dĂ€r hemma. MĂ„nfasen Ă€r den funktion som Ă€r mest onödig för mig. Kompass Ă€r en funktion som faktiskt kan vara livsavgörande i en knepig situation som jag förhoppningsvis och förmodligen aldrig kommer att hamna i. Termometern Ă€r trevligt att ha nĂ€r man badar. Och sĂ„ har den en perfekt storlek för min handled, lagom stor med ett trevligt nĂ€rvarande. Det ska bli intressant att se vad jag kĂ€nner den 1:a april? LĂ€gger jag upp för ett misslyckande med detta antagande? Förmodligen, men den som lever fĂ„r se :)

3272A699-FCE5-4068-9B8C-DF94F26671E5.jpeg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Nu Àr priset officiellt ;)
Fin gest! 😍
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Nu Àr priset officiellt ;)

Otroligt givmilt av dig att skÀnka en Casioak :)!
 

lulemarcus

Panerai
IgÄr orsakade den hÀr trÄden mig en del huvudbry. Inspirerad av alla era ladd-bilder sÄ hÀngde jag min square pÄ utsidan av en blomkruka för att fÄ sig lite sol. Senare pÄ kvÀllen nÀr jag skulle byta klocka kunde jag för allt i vÀrlden inte hitta den, fattade inte var den kunde vara. Som tur var hade jag tim-pipet pÄ och kunde tillslut lokalisera klockan... :hilarious:
Hi hi, ytterligare en bra orsak att ha timsignalen 😄
 
Topp