• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Case

Panerai
Testade en sÄdan i veckan, men i en annan fÀrg. Rekommenderar köp, man kan ju inte vara utan en G-shock :)

För övrigt mÄnga roliga modeller hÀr i Thailand, och mÄnga som har just G-shock pÄ sig (mig inkluderad).
DSC_0023.JPG
Sjukt ball! SÄg att den gick att fÄ tag i till bra pris pÄ Rakuten. Hur enorm Àr den? Jag brukar ha svÄrt för dykare över 42mm...
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Sjukt ball! SÄg att den gick att fÄ tag i till bra pris pÄ Rakuten. Hur enorm Àr den? Jag brukar ha svÄrt för dykare över 42mm...
Jag upplevde den som stor, men inte för stor. Absolut inte enorm. Tror att du kommer tycka att den Àr stor de första dagarna, men efter 3-4 dagar sÄ har du sÀkert vant dig :)
 

bykr89

Cartier
Hej!

Grymt sugen pÄ att köpa en M5610 BB.
Men tavlan pÄ M56101bjf ser snyggare ut dÄ den inte Àr lika tom.
Vad Àr skillnaden? Finns det nÄgon annan liknande modell jag bör kolla pÄ för att inte gÄ miste om nÄgon coolare?!:)
Vad betyder 1er förresten?
 

Orco

Cartier
Hej!

Grymt sugen pÄ att köpa en M5610 BB.
Men tavlan pÄ M56101bjf ser snyggare ut dÄ den inte Àr lika tom.
Vad Àr skillnaden? Finns det nÄgon annan liknande modell jag bör kolla pÄ för att inte gÄ miste om nÄgon coolare?!:)
Vad betyder 1er förresten?

LÀgger en bild pÄ förklaringar av dom olika modellerna, kanske blir lite klokare.
 

Bilagor

  • G-Shock_Model_Numbers.jpg
    G-Shock_Model_Numbers.jpg
    128 KB · Visningar: 22

Orco

Cartier
“Never give up”
Kikuo Ibe

CFCD1D3D-100F-4825-8A00-9C251201F17E.jpeg


B7D4A4A3-C978-4C44-A2B5-A6BC31606098.jpeg

Ser riktigt bra ut med nato. Vart köpte du dom och adapter?
Är sjĂ€lv sugen och byta till nato, du kanske har nĂ„gra bra tips pĂ„ vart ja kan köpa dĂ„ jag inte va sĂ„ sugen pĂ„ Ebay med tanken pĂ„ Postnordlotteriet som strular nu för tiden.
 

Greven

Audemars
Ser riktigt bra ut med nato. Vart köpte du dom och adapter?
Är sjĂ€lv sugen och byta till nato, du kanske har nĂ„gra bra tips pĂ„ vart ja kan köpa dĂ„ jag inte va sĂ„ sugen pĂ„ Ebay med tanken pĂ„ Postnordlotteriet som strular nu för tiden.
Jag tycker ocksÄ det ser bra ut med nato. Faktum Àr att denna klocka vann jag i en tÀvling hÀr pÄ KS. SÄ den kom med detta band pÄ. Signerat av Kikuo Ibe gör den lite extra speciell.
 

Orco

Cartier
Jag tycker ocksÄ det ser bra ut med nato. Faktum Àr att denna klocka vann jag i en tÀvling hÀr pÄ KS. SÄ den kom med detta band pÄ. Signerat av Kikuo Ibe gör den lite extra speciell.

Jaha dÄ förstÄr jag. NÄgon annan hÀr som kanske har tips annars fÄr de bli en bestÀllning pÄ Ebay elle rliknande och hÄlla tummarna att grejerna kommer fram:)
BTW den ser som sagt riktigt snygg ut klockan din:)
 

Sorubim

Audemars
Jaha dÄ förstÄr jag. NÄgon annan hÀr som kanske har tips annars fÄr de bli en bestÀllning pÄ Ebay elle rliknande och hÄlla tummarna att grejerna kommer fram:)
BTW den ser som sagt riktigt snygg ut klockan din:)
Jays and Kays (jaysandkays) pÄ ebay sÀljer adapters för nato/zulu.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Ett kanonpris! Ser att den kostar 1254 kr och hittar bara en 10 %-ig rabattkod, finns det en bÀttre. Eller kollar jag fel?
@Remofflan @Rdm
NĂ€r jag kollar kostar den 857 kr och med koden XMASA10 blir det 771 kr.
Om man kan vÀlja Pund £ vid utcheckning bör det bli Ànnu nÄgot billigare dÄ shoppingsidor knappast erbjuder bÀttre vÀxlingskurser Àn ditt bank-/kreditkort.
 
Topp