• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ngstrm

Friends of KS
GWF-D1000NV!

77AE8254-AE1A-4D6D-8DFE-E52FFAEFA8F7.jpeg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grymt. Var inne pÄ se.watchshop.com och fick ett tokmycket högre pris. Men ja, det Àr galet billigt faktiskt.
 

Micke_A

Omega
@Remofflan @Rdm
NĂ€r jag kollar kostar den 857 kr och med koden XMASA10 blir det 771 kr.
Om man kan vÀlja Pund £ vid utcheckning bör det bli Ànnu nÄgot billigare dÄ shoppingsidor knappast erbjuder bÀttre vÀxlingskurser Àn ditt bank-/kreditkort.
Tack för tipset med koden funkar inte för mig. NÄgon som vet hur man fixar en ny?
Gav bort min till pÄgen nÀr han skulle luffa runt i Asien förra vintern. Saknar modellen i lÄddan.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor

leiden

Rolex
PÄ sjÀlvaste julaftonsmorgonen sÄ bestÀllde jag en 5600bb för jag tÀnkte att jag skulle ha en billig beater. DÄ behöver jag inte kÀnna dÄligt samvete för att den blir liggandes lÄnga perioder, vilket mina beaters brukar kunna bli.

Nu har jag lÀst de senaste 10-15 sidorna i den hÀr trÄden och börjat uppskatta och förstÄ vad som skiljer olika modeller och trots att 5600bb inte har landat hemma Àn sÄ har jag redan börjat dammsuga bla eBay efter nÀsta :)
Thank you very much, nerds :D
 
PÄ sjÀlvaste julaftonsmorgonen sÄ bestÀllde jag en 5600bb för jag tÀnkte att jag skulle ha en billig beater. DÄ behöver jag inte kÀnna dÄligt samvete för att den blir liggandes lÄnga perioder, vilket mina beaters brukar kunna bli.

Nu har jag lÀst de senaste 10-15 sidorna i den hÀr trÄden och börjat uppskatta och förstÄ vad som skiljer olika modeller och trots att 5600bb inte har landat hemma Àn sÄ har jag redan börjat dammsuga bla eBay efter nÀsta :)
Thank you very much, nerds :D

Grym Beater. Har haft min i 3 Är dagligen pÄ jobbet. Samt nÀr jag bygger hemma mm.
 
Topp