• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Kunde inte lĂ„ta bli 🙄😇
E7F6E348-60F3-44C4-B0D9-6DB6919E4844.jpeg
4FE7A9B1-AEE1-4B15-B233-E7D4055A4AE6.jpeg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Okej!

Nu har jag rensat och möblerat om i lÄdan sÄ jag tror att det Àr dags att stÀlla frÄgan hÀr...
Har ett sista byte eller sÀlj att genomföra men det kommer nog snart och jag rÀknar inte med omedelbar respons pÄ frÄgan nedanför sÄÄÄÄÄÄÄÄ:
Vem har en svart titansquare alternativt en portermodd att sĂ€lja till bra pris? 🙄😼😃
Jag har en svart titansquare men jag sĂ€ljer den inte billigt! 😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
JĂ€kla oflyt för mig... men av nyfikenhet sĂ„ undrar man ju vad ”ganska dyr” Ă€r i exakta kronor? 😂
Kan inte svara i exakta belopp men de verkar inte finnas att fÄ tag pÄ som nya lÀngre vilket Ätminstone pÄ sikt torde driva upp priserna. Kanske... Vem vet?

En Àkta porter fÄr man vÀl betala mellan 60-90 tkr för vad jag vet, men den var ju limiterad till 500 ex. sÄ den blir ju dyrare sÄ klart. De i titan har gÄtt att hitta för runt 11-12 tkr i andra hand men jag tÀnker att de kryper uppÄt nÀr de inte lÀngre finns att fÄ tag pÄ i butikerna.
 
Senast Àndrad:

Derix

Patek
2-Faktor
För er vintageentusiaster dÀr ute
aasd.png

 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag har en vanlig helsvart Rangeman men Àr lite sugen pÄ att modda den med nya klÀder och gÀrna vitt. Jag har hittat vit bezel hos bl.a. TikTox men det verkar inte finnas nÄgra vita band, bara Burtonvarianten med nÄgot fult camomönster. Annars funderade jag lite pÄ vit bezel och svart band men det kanske skÀr sig? Jag hittade Àven en schysst rödvit modd nÀr jag googlade lite:
20161223.JPG
 
Topp