• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Flipper2

Rolex
14712373-EC0F-488C-8C7A-A91F769E65AA.jpeg
 

Crispie

Rolex
Ett stort gult glödande eldklot uppe i himlen!!! NĂ„gon som vet vad det kan vara? Domedagen? Kan inte minnas att jag sett detta förut. Hur ser det ut i andra delar av landet? Är ni okej? PĂ„ med era G-shocks och förbered er.

Edit: eller jaha, vĂ€nta. Det Ă€r tydligen solen sĂ€ger nĂ„gon... đŸ€”

PXL_20210123_093034612.jpg
 

lulemarcus

Panerai
Ett stort gult glödande eldklot uppe i himlen!!! NĂ„gon som vet vad det kan vara? Domedagen? Kan inte minnas att jag sett detta förut. Hur ser det ut i andra delar av landet? Är ni okej? PĂ„ med era G-shocks och förbered er.

Edit: eller jaha, vĂ€nta. Det Ă€r tydligen solen sĂ€ger nĂ„gon... đŸ€”

PXL_20210123_093034612.jpg
I hemtrakter dumpar det snö utan dess like, tur man har hjĂ€lp av traktorförare sĂ„ man slipper slita ut sig i förtid 😄
 

Sorubim

Audemars
Gillar harmonin pÄ denna DW 5600. Displayens lite korniga utseende, Ättiotals sifferfonterna, fÀrgtemat pÄ displayen som andas Ättiotal. En klart bra och underskattad modell. Billigast i sortimentet tror jag den Àr?

IMG_20210123_083757.jpg
En Ă€kta klassiker 👌. Förresten, nĂ„n som vet varför man sĂ„ sĂ€llan ser varianten med "guld"detaljer? Har den gĂ„tt ur produktion?

EDIT: DW-5600EG-9V
e.jpg
 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Ett stort gult glödande eldklot uppe i himlen!!! NĂ„gon som vet vad det kan vara? Domedagen? Kan inte minnas att jag sett detta förut. Hur ser det ut i andra delar av landet? Är ni okej? PĂ„ med era G-shocks och förbered er.

Edit: eller jaha, vĂ€nta. Det Ă€r tydligen solen sĂ€ger nĂ„gon... đŸ€”

PXL_20210123_093034612.jpg
Bit ihop och behÄll ;) Den Àr fasen inte dum:D
 

Urtyp

Audemars
En Ă€kta klassiker 👌. Förresten, nĂ„n som vet varför man sĂ„ sĂ€llan ser varianten med "guld"detaljer? Har den gĂ„tt ur produktion?

EDIT: DW-5600EG-9V
e.jpg
Enligt japanska sidan Ă€r den listad som ur produktion. Första kom 1996 sĂ„ den har bra historia. Tycker den Ă€r snyggare Ă€n sin broder. 😊
 

dragonhf

Rolex
Enligt japanska sidan Ă€r den listad som ur produktion. Första kom 1996 sĂ„ den har bra historia. Tycker den Ă€r snyggare Ă€n sin broder. 😊

Japanske Foxfire klassiker hÀlsar. :)


IMG_5704.jpg
 
Topp