• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ligger en vit hÀr pÄ köp o sÀlj. Annars har jag dÄlig koll pÄ den modellen.
Nja pĂ„ just den... Vet inte om jag tycker det Ă€r en förbĂ€ttring riktigt đŸ€”
Men tack ÀndÄ för tipset. Sökte innan utan att hitta den.

”och sĂ„ Ă€r bandets Ă€nde klippt, En ren förbĂ€ttring dĂ„ bandet Ă€r pĂ„ tok för lĂ„ngt frĂ„n sista hĂ„len.”
A4AC5606-3EBA-4AAD-B4A7-1E5E1A230E59.jpeg
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Nja pĂ„ just den... Vet inte om jag tycker det Ă€r en förbĂ€ttring riktigt đŸ€”
Men tack ÀndÄ för tipset. Sökte innan utan att hitta den.

”och sĂ„ Ă€r bandets Ă€nde klippt, En ren förbĂ€ttring dĂ„ bandet Ă€r pĂ„ tok för lĂ„ngt frĂ„n sista hĂ„len.”
A4AC5606-3EBA-4AAD-B4A7-1E5E1A230E59.jpeg
Ah, lÀste aldrig texten. Sökte bara pÄ gbx i köp o sÀlj
 

dragonhf

Rolex
Nja pĂ„ just den... Vet inte om jag tycker det Ă€r en förbĂ€ttring riktigt đŸ€”
Men tack ÀndÄ för tipset. Sökte innan utan att hitta den.

”och sĂ„ Ă€r bandets Ă€nde klippt, En ren förbĂ€ttring dĂ„ bandet Ă€r pĂ„ tok för lĂ„ngt frĂ„n sista hĂ„len.”
A4AC5606-3EBA-4AAD-B4A7-1E5E1A230E59.jpeg
Man man slipa till kanterna snyggt, sÄ att det blir till samma form som innan.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
tack för tipset, har en Gba-800 redan jag gillar, men Àr sugen pÄ en fyrkantigare tror jag. StegrÀknare Àr dock ett krav och dÄ försvinner ju tyvÀrr mÄnga modeller. Den dÀr Gbx-100 Àr funktionsmÀssigt perfekt med massa roliga grejer, men det Àr nÄgot med den övertydliga displayen som gör att jag tvekar. Blir lixom för bra sÄ den pÄminner om en smartwatch och det vill jag inte ha. FÄr kanske bli ett provköp om ingen vet nÄgon annan modell med liknande funktioner.
Jag gillar gbd-800 mer Àn gbx. Gbxens mobilkrÀvande funktioner gjorde att jag helt tappade intresset. Annars finns ju mudmaster med stegrÀknare. Garmin instinct Àr ju en rÀtt bra kandidat ocksÄ.
 

lulemarcus

Panerai
Nja pĂ„ just den... Vet inte om jag tycker det Ă€r en förbĂ€ttring riktigt đŸ€”
Men tack ÀndÄ för tipset. Sökte innan utan att hitta den.

”och sĂ„ Ă€r bandets Ă€nde klippt, En ren förbĂ€ttring dĂ„ bandet Ă€r pĂ„ tok för lĂ„ngt frĂ„n sista hĂ„len.”
A4AC5606-3EBA-4AAD-B4A7-1E5E1A230E59.jpeg
Jag tycker inte bandet Àr för lÄngt pÄ mig sÄ nej jag skulle inte se det som en förbÀttring
 

Vinflaskan

Cartier
Jag gillar gbd-800 mer Àn gbx. Gbxens mobilkrÀvande funktioner gjorde att jag helt tappade intresset. Annars finns ju mudmaster med stegrÀknare. Garmin instinct Àr ju en rÀtt bra kandidat ocksÄ.

tack sÄ mycket för svaret. Vill inte behöva flippa massa med telefonen eller ha en renodlad smartwatch som garmin sÄ jag fÄr nog passa pÄ att byta. Mudmaster Àr najs, men eftersom min gba-800 kÀnns stor kommer mudmastern nog kÀnnas enorm pÄ mina tandpetarhandleder :(
 
Topp