• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella G-Shocktråden

Imre

Titan
Är fortfarande riktigt nöjd med den här!
5A6512A3-F9C2-4F5E-9211-75192E78A5E1.jpeg
Den “modden” är sjukt snygg. Tänkte testa samma på min dock har jag positiv display

lulemarcus

Tantal
#OWGMARCH
Den här är så pass bra så jag funderar på att köra den här under OWG månaden. Skulle jag ha ett svart armband till så skulle det vara en no brainer. Jag har stenkoll på min kollega i Brisbane, kan till och med varna honom för ebb och flod 😁

Bilagor

• 20210223_101511.jpg
    20210223_101511.jpg
    848.9 KB · Visningar: 10

lulemarcus

Tantal
#OWGMARCH
Om man irriterar sig över notiser i GBXen så slår man enkelt av dessa. Personligen så gillar jag inte smart klockor, blir bara stressad av allt plingade.

Bilagor

• Screenshot_20210223-103530_Settings.jpg
    Screenshot_20210223-103530_Settings.jpg
    279.2 KB · Visningar: 7

Fargoth

Titan
Igår orsakade den här tråden mig en del huvudbry. Inspirerad av alla era ladd-bilder så hängde jag min square på utsidan av en blomkruka för att få sig lite sol. Senare på kvällen när jag skulle byta klocka kunde jag för allt i världen inte hitta den, fattade inte var den kunde vara. Som tur var hade jag tim-pipet på och kunde tillslut lokalisera klockan... :hilarious:

Senast ändrad:

Sonnyboy

Brons
#OWGMARCH
Då har jag anmält mig till OWG i mars! Lite otippat har min Mudman, som egentligen tillhör min son, anmält sig till tjänstgöring. Är detta klockan ”to rule them all” för mig? Kanske det? Jag har nyligen sålt 2 Frogman och jag känner ingen saknad även om de var riktigt feta, kanske lite för feta för att bäras dagligen. Som jag skrev tidigare så finns det mycket som tilltalar mig med Mudman och jag tycker att den passar min livsstil allra bäst både på jobb och där hemma. Månfasen är den funktion som är mest onödig för mig. Kompass är en funktion som faktiskt kan vara livsavgörande i en knepig situation som jag förhoppningsvis och förmodligen aldrig kommer att hamna i. Termometern är trevligt att ha när man badar. Och så har den en perfekt storlek för min handled, lagom stor med ett trevligt närvarande. Det ska bli intressant att se vad jag känner den 1:a april? Lägger jag upp för ett misslyckande med detta antagande? Förmodligen, men den som lever får se :)

3272A699-FCE5-4068-9B8C-DF94F26671E5.jpeg

Derix

Guld
Premium
#OWGMARCH
Nu är priset officiellt ;)
Fin gest! 😍

Lord_tito88

Platina
#OWGMARCH
Nu är priset officiellt ;)

Otroligt givmilt av dig att skänka en Casioak :)!

lulemarcus

Tantal
#OWGMARCH
Igår orsakade den här tråden mig en del huvudbry. Inspirerad av alla era ladd-bilder så hängde jag min square på utsidan av en blomkruka för att få sig lite sol. Senare på kvällen när jag skulle byta klocka kunde jag för allt i världen inte hitta den, fattade inte var den kunde vara. Som tur var hade jag tim-pipet på och kunde tillslut lokalisera klockan... :hilarious:
Hi hi, ytterligare en bra orsak att ha timsignalen 😄

Topp