• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Undrar om Casio hÄller pÄ att fasa ut MRG i Sverige? Ser bara tvÄ modeller pÄ deras europeiska hemsida.
PÄ motsvarande asiatiska och amerikanska Casio-sajter finns det dÀremot 5-7 modeller.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Kul med #OWGMARCH đŸ˜‚đŸ€Ł aja den fĂ„r ligga i lĂ„dan och vĂ€nta till 1/4 😎.
5D092DD8-FB51-4DD4-8BC7-5EE3D5DD39A0.jpeg
47264F9D-5471-4F17-AFE6-B883003187E6.jpeg
2E704A2B-337E-47F0-8A07-76DCA9CFD93C.jpeg
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Jag tror faktiskt att boetten Àr i metall, men Àr inte hundra pÄ att det Àr rostfritt stÄl, kan vara nÄgon basmetall ocksÄ. Belagd med guldfÀrg Àr den dock. Nja, tanken var att utmana sig sjÀlv att bÀra nÄt jag annars inte skulle ha. Jag fick det jag bestÀllde, ha ha!
Kan svara mig sjÀlv hÀr. Boetten Àr inte i rostfritt stÄl för pÄ boettlocket stÄr det stainless steel back... Fulmetall sÄledes.
 

Kaffe&Snus

Breitling
Grymt bra köp, bra pris!
Hade tĂ€nkt slĂ„ till för 100€ men sĂ„ kom det en pop-up med rabattkod pĂ„ 10€, allt som allt kostade klockan mig 913kr med fri leverans frĂ„n Österrike. Har spĂ€nda förvĂ€ntningar dĂ„ jag lĂ€st i trĂ„den rĂ€tt mycket. Blir nĂ€stan lite sugen pĂ„ att ta in G-Shock i min butik om allting Ă€r sĂ„ bra som det lĂ„ter. 👀
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Undrar om Casio hÄller pÄ att fasa ut MRG i Sverige? Ser bara tvÄ modeller pÄ deras europeiska hemsida.
PÄ motsvarande asiatiska och amerikanska Casio-sajter finns det dÀremot 5-7 modeller.
- Vad jag hört frĂ„n en större AD Ă€r att Casio planerar att fasa ut varianterna med GPS-synk och bara ha radio- och blĂ„tandssynk (alltsĂ„ ”B2000”-serien).
 
Senast Àndrad:

HampusJ

Cartier
2-Faktor

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Fy satan vad jag börjar tröttna nu... Första dagarna var en baggis men nu krÀkas jag snart pÄ den hÀr. Hade aldrig trott att det skulle kÀnnas sÄ hÀr sÄ snabbt....
PXL_20210304_141745849.jpg
Köp min trĂ„ksub sĂ„ kan du föra över band och bezel till din och typ fĂ„ en helt ny klocka utan att bryta mot owg-reglerna â˜ș
 
Topp