• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Haft den lilla rackarn nÄgra timmar nu. Den Àr riktigt cool o bekvÀm faktiskt. Endast 47gr..:)
IMG_20180524_175741_184.jpg
IMG_20180524_175822_075.jpg
IMG_20180524_175857_106.jpg
IMG_20180524_175934_175.jpg

Cool! Lite annorlunda, Àr den blank? :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det nĂ„gon som fortfarande jagar en GMW-B5000D-1ER? Jag har redan fĂ„tt tag i min och nu hörde en annan butik av sig att de fĂ„r hem den till mig under morgondagen.
Skicka PM till mig sÄ meddelar jag vilken butik och i vilket namn du kan hÀmta ut den.
Schysst!!!
 

Viggo Smith

Breitling
Letar efter en pÄlitlig och trevlig G-Shock. Kommer först och frÀmst anvÀndas under trÀningspassen. Vilken/vilka skulle ni rekommendera? Vilken hade ni valt?
 
Senast Àndrad:

Code

AKA Vincent B
@Viggo Smith rekommenderar nÄn i 5600 serien. Lagom stor och pÄminner om 80 talet. StÄlisen Àr cool. MÄnga funktioner tex bluetooth (kan styra tider, vÀrldstider, larm mm med en app). Eller nÄn special 5600 serie. HÀr Àr mina..den svarta med Carbon fiber band..
IMG_20180524_120730_083.jpg
IMG_20180524_120910_578.jpg
IMG_20180524_120652_650.jpg
IMG_20180521_164404_769.jpg
 

Viggo Smith

Breitling
@Viggo Smith rekommenderar nÄn i 5600 serien. Lagom stor och pÄminner om 80 talet. StÄlisen Àr cool. MÄnga funktioner tex bluetooth (kan styra tider, vÀrldstider, larm mm med en app). Eller nÄn special 5600 serie. HÀr Àr mina..den svarta med Carbon fiber band..
IMG_20180524_120730_083.jpg
IMG_20180524_120910_578.jpg
IMG_20180524_120652_650.jpg
IMG_20180521_164404_769.jpg
Snyggt, jag har sneglat lite pÄ den serien tidigare. Vissa modeller ser vÀldigt tilltalande ut. Jag har lite svÄrt för den pÄ lÀnk, jag kommer först och frÀmst anvÀnda klockan till mina trÀningspass. Vill gÀrna ha nÄgot som sitter mera "bekvÀmt" pÄ handleden, nÄgot skönt gummi eller nÄgot annat passande. Men tack för input!
 

Code

AKA Vincent B
Snyggt, jag har sneglat lite pÄ den serien tidigare. Vissa modeller ser vÀldigt tilltalande ut. Jag har lite svÄrt för den pÄ lÀnk, jag kommer först och frÀmst anvÀnda klockan till mina trÀningspass. Vill gÀrna ha nÄgot som sitter mera "bekvÀmt" pÄ handleden, nÄgot skönt gummi eller nÄgot annat passande. Men tack för input!
Ok förstÄr den hÀr sitter vÀldigt bekvÀmt och vÀger endast 47gr..
IMG_20180524_120730_083.jpg
 

Rixard

Cartier
Var inne Ä frÄga efter den i tisdags Ä dÄ sa hon att den skulle komma in vilken dag som helst, vilken fÀrg det var visste hon dock ej.
Jag passade pÄ att prova den men tyvÀrr sÄ bÀr den mycket större Àn vanliga squares och passar ej mina handleder... Riktigt shysst ÀndÄ dock men fÄr omförhandla mina planer pÄ att köpa en om den inte kommer med gummi i framtiden vilket jag dock tror kan se lite tokigt ut pÄ denna klocka.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag passade pÄ att prova den men tyvÀrr sÄ bÀr den mycket större Àn vanliga squares och passar ej mina handleder... Riktigt shysst ÀndÄ dock men fÄr omförhandla mina planer pÄ att köpa en om den inte kommer med gummi i framtiden vilket jag dock tror kan se lite tokigt ut pÄ denna klocka.
Samma hÀr. Lite synd att ÀndlÀnkarna Àr sÄ stora. Om de var lite kortare eller flexade skulle den passa min smaka handled. Synd.
 

Writer136

Panerai
GMW-B5000-1JF.jpg
Jag passade pÄ att prova den men tyvÀrr sÄ bÀr den mycket större Àn vanliga squares och passar ej mina handleder... Riktigt shysst ÀndÄ dock men fÄr omförhandla mina planer pÄ att köpa en om den inte kommer med gummi i framtiden vilket jag dock tror kan se lite tokigt ut pÄ denna klocka.

Den finns med gummi.
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag passade pÄ att prova den men tyvÀrr sÄ bÀr den mycket större Àn vanliga squares och passar ej mina handleder... Riktigt shysst ÀndÄ dock men fÄr omförhandla mina planer pÄ att köpa en om den inte kommer med gummi i framtiden vilket jag dock tror kan se lite tokigt ut pÄ denna klocka.
Jag mÄste in Ä prova jag med om den nu finns kvar tills pÄ mÄndag? :eek:
 
Topp