• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Kallt och blÄsigt men skönt att fÄ komma ut lite.

IMG_20210410_150121.jpg
 

Flipper2

Rolex
NÄtt speciellt program? Antar att man inte vill ha för varmt?

Detta kan revolutionera min keps budget dvs mer pengar till klockbudgeten😅

.



OcksÄ nyfiken. Mina kepsar fÄr en massa flÀckar kring pann-omrÄdet pg a solkrÀm som dÄ inte gÄr bort i tvÀttmaskinen.
Jag kör 65-graders program för tallrikar och pannor/kastruller... inga konstigheter.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
@roosterman, Àr din camo kit specialgjord för AR? Jag testade sÀtt bezeln frÄn min guld stÄlis pÄ AR och det passar inte riktigt. KÀnns som AR Àr halv mm för stor för att kunna gÄ in i bezeln och jag vill inte tvinga in den....
Jag handlade den fÀrdig men mig veterligen sÄ Àr det ett standard 5600-kit.
GMW-B5000 borde vara samma?
Jag pingar @Fujoor ,modmaster😃
 

Flipper2

Rolex
Kommer bli ett jĂ€vla liv om frun rĂ„kar vara den som plockar ur maskinen dĂ„ jag kört en keps dĂ€r inne. đŸ€Ł

SĂ€g till henne att du fick tips av mig och flera andra hĂ€r pĂ„ forumet... och en pĂ„hittad kvinnlig arbetskollega, sĂ„ det blir garanterat godkĂ€nt pga en annan kvinnas rekommendation 😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Kommer bli ett jĂ€vla liv om frun rĂ„kar vara den som plockar ur maskinen dĂ„ jag kört en keps dĂ€r inne. đŸ€Ł
DĂ„ vet du vad du ska tvĂ€tta nĂ€sta gĂ„ng hon Ă€r borta en stund 😉
Eller fĂ„r du , helt spontant, rĂ„ka ge henne en 500ing och sĂ€ga att "Älskling, jag tycker du Ă€r vĂ€rd att ta en liten shoppingrunda för att du Ă€r sĂ„ go" och sen hoppas att den rĂ€cker till en lĂ„Ă„ng runda😁
 

Flipper2

Rolex
DĂ„ vet du vad du ska tvĂ€tta nĂ€sta gĂ„ng hon Ă€r borta en stund 😉
Eller fĂ„r du , helt spontant, rĂ„ka ge henne en 500ing och sĂ€ga att "Älskling, jag tycker du Ă€r vĂ€rd att ta en liten shoppingrunda för att du Ă€r sĂ„ go" och sen hoppas att den rĂ€cker till en lĂ„Ă„ng runda😁

Eller helt enkelt sÀga:
Ӏlskling, diskmaskinen luktar illa, jag kör en omgĂ„ng med RENGÖRINGSTABLETT”
 
Topp