• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
010C94F7-1118-415C-9ED7-D0139E586680.jpeg
1A70F25A-72E4-4971-9E91-46E71338613F.jpeg
4B10FE8C-E369-413E-96B2-9D7A11774724.jpeg
Du glömmer inte bort mig vad? Vill du sĂ€lja modden sĂ„ har du en sĂ€ker köpare hĂ€r. 🙂
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Rangen bidde trÀdbytar-G ikvÀll.
Nu Ă€r det olevande körsbĂ€rstrĂ€det utbytt till ett hĂ€ngmullbĂ€rstrĂ€d istĂ€llet 😀
Ser inte mycket ut för vĂ€rlden just nu men sen kanske 😁
IMG_20210419_193115.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20210419_193119.jpg
    IMG_20210419_193119.jpg
    1.6 MB · Visningar: 5

dragonhf

Rolex
Skulle ju inte bli fler klockor, men var sÄ nyfiken att prova en G-shock med "vingar", en GW-7900-1.
Mycket riktigt sÄ gör vingarna att Àven om klockan Àr stor sÄ passar den rÀtt bra.
Gillar verkligen dem lÀttryckta knapparna.
Nu hoppas jag att jag kan hÄlla mig och inte köpa fler klockor pÄ ett tag. Det har blivit löjlig mÄnga pÄ senaste tiden. :banghead:


IMG_6074.JPG
 
Senast Àndrad:

Urtyp

Audemars
- Lekte/leker ju ocksÄ med tanken att sÀlja Titanaren. NÀr jag började leta prisreferenser insÄg jag hur svÄrt det skulle bli att hitta en ny om jag Ängrade mig (i alla fall i Sverige).
Du fĂ„r sĂ€lja nĂ€r begĂ€ret till nĂ€sta titanare frĂ„n den numera aldrig sinande titanström som Casio sĂ„ snĂ€llt tillhandahĂ„ller alla som lider av flipparsjukan. 😉
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Du fĂ„r sĂ€lja nĂ€r begĂ€ret till nĂ€sta titanare frĂ„n den numera aldrig sinande titanström som Casio sĂ„ snĂ€llt tillhandahĂ„ller alla som lider av flipparsjukan. 😉
Det Àr ju en ny generation av titan pÄ gÄng. Undrar om den nya "ultimata" g-shocken blir i det materialet dÄ? Blir intressant att följa. Det nyaste Àr vÀl alltid det mest hajpade, ha ha!
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Är inte den dĂ€r bara ett koncept för att visa möjliga fĂ€rgbehandlingar? Även om den kommer sĂ€ljas i nĂ„gra ex Ă€r det vĂ€l ingen ”kommande” serie som Ă€r planerad? Men man kan ju alltid hoppas 😎
Det Ă€r vĂ€l bara denna som Ă€r officiellt presenterad och jag vet inte hur stor upplagan blir pĂ„ den, men den ger ju hopp om andra fina titansquares att komma. 🙂
 

Urtyp

Audemars
- Blir inte sÄ mÄnga för mig, vill bara ha de med positiv display.
Med alla varianterna som Nipponsteel erbjuder i sitt TranTixxii samarbete med Casio sĂ„ har du nog mer Ă€n en chans till flippning. 😏


Den mörkblĂ„ Hyperbeta varianten... đŸ€€
 
Topp