• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Meraborsten

Rolex
2-Faktor
Godmorgon!
30FAA78D-9D0E-47F1-A877-907F678B2373.jpeg
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Det blev lite för mycket av det goda med min Mudman under OWG, men idag tog jag upp och klĂ€mde lite pĂ„ den iaf đŸ€Ł Snart sĂ„...
Jag fattar ni Àr trötta pÄ dom och @Derix vittnade om samma fenomen hÀrom dagen. Men jag tycker fortfarande att min owg-klocka Àr det sjÀlvklara valet. T.o.m sÄ mycket att det, förhoppningsvis, trillar in en till!
Bild sÄklart:
tempImageNFIuiN.png
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Jag fattar ni Àr trötta pÄ dom och @Derix vittnade om samma fenomen hÀrom dagen. Men jag tycker fortfarande att min owg-klocka Àr det sjÀlvklara valet. T.o.m sÄ mycket att det, förhoppningsvis, trillar in en till!
Bild sÄklart:
tempImageNFIuiN.png
Jag Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt förtjust i min Rangeman men sĂ„lde min första. Det misstaget gör jag inte om. 🙂
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Jag Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt förtjust i min Rangeman men sĂ„lde min första. Det misstaget gör jag inte om. 🙂
Nej hÀr sÀljs inga Rangeman om det inte blir jÀttekris d.v.s för dÄ hÀnger ju allt löst! Jag hade framme mina automatare och drog liv i dom imorse och jag kan sÀga att dom hÀnger definitivt lösare... :eek:
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Nej hÀr sÀljs inga Rangeman om det inte blir jÀttekris d.v.s för dÄ hÀnger ju allt löst! Jag hade framme mina automatare och drog liv i dom imorse och jag kan sÀga att dom hÀnger definitivt lösare... :eek:
Mm, jag har ocksĂ„ tenderat att luta mer Ă„t quartz Ă€n tidigare. Kommer nog inte att möblera om sĂ„ mycket i lĂ„dan, men att quartz gĂ„tt framĂ„t Ă€r klart. SĂ€rskilt I kombination med solcellsladdning och radiosynk. 🙂
 
Senast Àndrad:

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Mm, jag har ocksĂ„ tenderat att luta mer Ă„t quartz Ă€n tidigare. Kommer nog inte att möblera om sĂ„ mycket i lĂ„dan, men att quartz gĂ„tt framĂ„t Ă€r klart. SĂ€rskilt I kombination med solcellsladdning och radiosynk. 🙂
Jag hÄller med. Att stÀlla tid, datum och ev dag pÄ automatarna har gjort att de inte anvÀnds nÀr man kan ta en kvartsare och slÀnga pÄ. Om de beror pÄ minskat intresse tror jag inte men det Àr helt klart ett faktum för mig.
 
Topp