• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Äntligen kom den fram. SĂ„ enkel och sĂ„ snygg. 👌
PXL_20210420_094909567.MP.jpg
Riktigt nice med "Fox Fire"! 😃
Skulle vart screwback ocksĂ„ sĂ„ hade de vart vĂ€rldsklass! Men man kan inte fĂ„ allt 😉. Var bestĂ€llde du ifrĂ„n?
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Riktigt nice med "Fox Fire"! 😃
Skulle vart screwback ocksĂ„ sĂ„ hade de vart vĂ€rldsklass! Men man kan inte fĂ„ allt 😉. Var bestĂ€llde du ifrĂ„n?
Tack. Visst Ă€r det snyggt med Fox fire. 😄 Ja, det hade vart bĂ€ttre med scewback men men.. man kan inte ha allt som du sĂ€ger.🙂
Jag bestÀllde den frÄn en sÀljare i Japan.
 

lofgreno

Audemars
Ja du sĂ€g mig det đŸ˜‚đŸ€Ł. KĂ€nns lite som en Mudmaster pĂ„ armen 😎.
Hehe, ja det Àr sant. Men det vore intressant att se en lite mindre smartklocka nÄngÄng. Förutom Apple watch dÄrÄ. Men den tycker jag Àr sÄ fruktansvÀrt ful... :)
Inte bara gigantiska utan heeelt designlösa. Du fÄr en rund skÀrm, minimalt med skydd/bezel och ett armband. That's it!
LĂ€nge leve G 👍👍👍
Hehe, ja, lite sÄ jag kÀnner ocksÄ... bara en stor display pÄ armen...

flavor.png
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Dom Àr fruktansvÀrt sega just nu. Har ett paket som legat hos tullen sen den 5:e April... :(

Jag har haft rÀtt tur med postnord hittills ÀndÄ.

Pröjsar man hanteringsavgiften pÄ 125 spÀnn förvÀntar jag mig en skyndsam handlÀggning. Min ska komma fram imorgon enligt appen.

Du har inte fÄtt info Àn om att öppna plÄnboken?
 

Andmataren

Cartier
2-Faktor
IMG_20210420_141754.jpg

Denna knep jag för att det var bra pris, och nörden i mig tilltalas starkt av designen.

FĂ„r tyvĂ€rr returnera den dĂ„ knappen "Adjust" Ă€r fast i intryckt lĂ€ge. 😔

Edit: Allt var OK, jag som inte hade koll. Knappen har tydligen lÀgre profil Àn de övriga, syns Àven i manualen.
 
Senast Àndrad:

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ja det fÄr du gÀrna dela med dig av. SkÀrmen ser ut som en repmagnet men det kanske beror pÄ att den blir en stor svart yta nÀr den Àr slÀkt.
Är Sapphire glas men det Ă€r nog ingen garanti att displayen hĂ„ller sig repfri 😉. Av de x antal recensionerna jag sett och lĂ€st ska klockan palla med en hel del.
 

lofgreno

Audemars
Jag har haft rÀtt tur med postnord hittills ÀndÄ.

Pröjsar man hanteringsavgiften pÄ 125 spÀnn förvÀntar jag mig en skyndsam handlÀggning. Min ska komma fram imorgon enligt appen.

Du har inte fÄtt info Àn om att öppna plÄnboken?
NÀe, inte ett smack har man hört. Ser bara detta:

ususa.png


Min G-Shock som kom frÄn Japan lÄg nog bara typ 2 dar hos tullen innan jag fick SMS.

125, Àr det inte 70 spÀnn? Eller beror det pÄ vÀrdet? Hursomhelst hÄller jag med, med denna kostnad borde dom f*n ha rÄd med resurser för mer snabb behandling...
 
Topp