• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella G-Shocktråden

livinl0ud

Silver
Friends Of KS
Då har senaste tillskotten anlänt 🙌😍.
Blir nog att köpa lite fler kläder till 🐸. Första GWF-D1000 jag äger 😁.
01EB7326-EEF4-42C8-96CA-2F8BBC1384E3.jpeg
FD54B3EA-4A68-4608-8FE2-C00E7DEFCB24.jpeg
F94F79CA-A36B-437D-BB69-0084B474FD23.jpeg
BA1E58F9-A492-4C6F-8BE3-D34570090EF3.jpeg

livinl0ud

Silver
Friends Of KS
Dom va fina, färgerna på D1000 är inte för mig, men modellen är fet!

Kolla nu lite videos om hur RM fungerar och hur du använder barometern 😁👍
Haha ja färgen är lite vågad och inte heller jag i grund och botten men tror den blir trevlig som tusan under sommaren samt att jag tänkte köpa mer ”anonyma” kläder för 🐸an längre fram 😊.

Haha jag ska ta reda på det gällande RM 😉.

Daion

Tantal
Tyvärr så är det en del hälsoproblem som är tydliga. Njurstenarna är avlägsnade förutom en som är besvärlig. Så det är bättre än tidigare. Dock är det problem med tung andning och sockervärden samt kolesterol. Så jag är väldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest när det inte är provtagning eller kontroll.

Det positiva är att allt detta kommit fram nu när jag kom in för njursten och de nu har koll på mig. Är så tacksam för all vänlig personal och vår fina sjukvård. ❤️

Men snart så är jag nog på benen igen och kan påbörja ett nytt kapitel i livet med nya goda vanor och de utmaningar som väntar. 😊

(Självklart då med olika G-Shocks som vapendragare) 😊

Boba Fett

Tantal
Du är helt berättigad till din egen åsikt, jag försökte bara på ett enkelt vis förklara hur man påverkar kunder genom att ge ett mervärde i produkten man säljer:) Speciellt i fall då det finns två likvärdiga produkter där den ena är mycket dyrare, är den typen av marknadsföring helt nödvändig för att motivera priset.
Jag gjorde några delar i din text i fet stil för att visa på hur du först uttrycker din åsikt för att sedan övergå till att tilldela andra den. I detta fall alltså "folk, vi hardcore, ingen". Du har alltså gått ifrån att först ha en personlig åsikt till att sedan tillskriva även mig din åsikt eftersom jag kan ingå i de generiska "folk, vi hardcore, ingen" ;)

Eftersom jag arbetat länge med reklam är jag själv en person som många gånger känner mig som ett korkat får när jag köper en del mervärdesargument, det händer dessutom att jag gör det aktiva valet att avstå köp eftersom jag tycker mervärdesargumenten är för ihåliga eller inte tilltalande. Senaste exemplet för mig är nya Tissot PRX. Kvartsmodellen kostar ca3,5k och automaten 7k. Tissot vill alltså att jag ska se ett mervärde i den automatiska modellen som motiverar ett dubbelt så högt pris. Mervärdet bygger delvis på att jag ska ha köpt de senaste årens romantiska idé om mekaniska/automatiska urverks själ och fantastiska hantverk. För mig blir det som att tillskriva en cykel själ eftersom den till stora delar är ihopsatt för hand, har drev och kedja och drivs av min egen energi. Det räcker inte i mitt fall. Så jag förstår dig när du säger att MRG inte gör det för dig heller, men det är inte samma sak som att alla tycker så :)
- Bra analys (tycker jag) 👏

Tyvärr så är det en del hälsoproblem som är tydliga. Njurstenarna är avlägsnade förutom en som är besvärlig. Så det är bättre än tidigare. Dock är det problem med tung andning och sockervärden samt kolesterol. Så jag är väldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest när det inte är provtagning eller kontroll.

Det positiva är att allt detta kommit fram nu när jag kom in för njursten och de nu har koll på mig. Är så tacksam för all vänlig personal och vår fina sjukvård. ❤️

Men snart så är jag nog på benen igen och kan påbörja ett nytt kapitel i livet med nya goda vanor och de utmaningar som väntar. 😊

(Självklart då med olika G-Shocks som vapendragare) 😊

Hoppas verkligen att du läker och återhämtar dig snart!

Topp