• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella G-Shocktråden

Sonnyboy

Silver
Det där scrach test i första video känns lite BS. Det är bara kolla på Derixs MRG. 😂
Klockan i videon är behandlad med DLC överallt, inklusive länk. Kanske inte baklock. På @Derix klocka är det bara bezel som är DLC behandlad och den är säkert helt repfri. Du kan köra samma test på din svarta Ti-square utan problem. Jag tror faktiskt att @Airbus försökte repa sin Ti-square när den var ny utan att lyckas. Men hård granit med mycket kvarts eller ännu värre en amfibolit eller eklogit med stenhårda granater repar nog din klocka. Diamanter går också bra såklart. Gammal bild för topic, sitter med CWC på armen.
F33FCC8D-F6D7-4790-B422-2F8CD3E73E30.jpeg

L&W

Brons
Klockan i videon är behandlad med DLC överallt, inklusive länk. Kanske inte baklock. På @Derix klocka är det bara bezel som är DLC behandlad och den är säkert helt repfri. Du kan köra samma test på din svarta Ti-square utan problem. Jag tror faktiskt att @Airbus försökte repa sin Ti-square när den var ny utan att lyckas. Men hård granit med mycket kvarts eller ännu värre en amfibolit eller eklogit med stenhårda granater repar nog din klocka. Diamanter går också bra såklart. Gammal bild för topic, sitter med CWC på armen.
F33FCC8D-F6D7-4790-B422-2F8CD3E73E30.jpeg
Vill minnas att bezeln på hans MRG är rätt repig också haha.. 😄 Tycker att det ser rätt snyggt ut med all slitage på den. 🙂 Angående titan square så har jag sett några på watchuseek så både har repat och chippat DLC coating på sin titanare.

Nygren

Brons
Var det inte någon som letade efter en 5600 med röd kombilänk?

Boba Fett

Tantal
Okej. Sluta nu med era wannabe darklords, iofs gilla jag Maul (speciellt i clone wars) men kylo ren, herregud 🤯

Darth Vader är the Dark Lord (här i orginalgubbe Fr när jag var liten och en ps3 Disney nånting spel grej), 2 samlarkort och så en samlar tavla med en ruta Fr orginalfilmerna!

Join the darkside, we have cookies! 🤙🤪

Bilagor

• 20210504_185523.jpg
    20210504_185523.jpg
    2.3 MB · Visningar: 23
  • 20210504_185756.jpg
    20210504_185756.jpg
    756.6 KB · Visningar: 21
Var det inte någon som letade efter en 5600 med röd kombilänk?

Jaha.. Vem köpte den?? HRen alltså.. 😀

När vi ändå snackar trevliga K&S sälj:

Och förstås @Meraborsten ´s Tron:

L&W

Brons
Hur får ni plats med alla era Lego set? 😄 Jag har byggt ihop 3st Lego city tåg set med sonen, med extra räls tar de upp hela vardagsrummet. Kul i början men sen tröttnar jag på att packa ner och packa upp allt varje gång vi ska köra. 😂 Önskar att jag har ett stort extra rum just för Lego.
Den här måste byggas också.
PXL_20210504_181557856.MP.jpg

Senast ändrad:

Nygren

Brons

Enig! Och dessa (nu med rätt länk)

Senast ändrad:

DrSbaitso

Silver
Nu har jag på kort tid missat två svart/röda kombilänkar. Och då hänger jag ändå här ganska mycket. Ingen som har en square på kombi att sälja? Eller bara länken? Eller byta en länk mot 5000-gummi?

Ser ut som Tron åker tillbaka i lådan..
Låter den ligga ute tills imorgon.

Topp