• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Star Wars-tema ikvÀll, trevligt. Vintagefigurer @roosterman, "Impressive..., most impressive" :wideyed:
#vaderforpresident
Vintage_SW.jpg
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Star Wars dag idag minsann ser jag. 😊

Hade jag varit hemma sĂ„ hade jag fotat nĂ„gon klocka framför en av mina tavlor. En inramad svensk orginalposter frĂ„n första filmen 1977. 😊
FÄr lÀgga upp bild vid ett senare tillfÀlle.

Trevlig afton allihopa!

FÄr bjuda pÄ nÄgon gammal bild (igen).

FBBC5A0D-C06D-4494-A7B6-E8968F8A39C1.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Star Wars dag idag minsann ser jag. 😊

Hade jag varit hemma sĂ„ hade jag fotat nĂ„gon klocka framför en av mina tavlor. En inramad svensk orginalposter frĂ„n första filmen 1977. 😊
FÄr lÀgga upp bild vid ett senare tillfÀlle.

Trevlig afton allihopa!

FÄr bjuda pÄ nÄgon gammal bild (igen).

FBBC5A0D-C06D-4494-A7B6-E8968F8A39C1.jpeg
Tycker jag kĂ€nner igen den dĂ€r😉
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Bara att gratulera köparen! Hoppas att den stannar i trÄden
Tack sĂ„ mycket! 🙏😊
Jag har lĂ€nge kikat pĂ„ den dĂ€r och suktat. KĂ€nde att jag borde unna mig en ”ny” G i samlingen och vad kunde vara bĂ€ttre Ă€n denna som jag velat ha Ă€nda sedan den kom ut. FĂ„r bli som en egen krya-pĂ„-mig present. đŸ€—
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Tack sĂ„ mycket! 🙏😊
Jag har lĂ€nge kikat pĂ„ den dĂ€r och suktat. KĂ€nde att jag borde unna mig en ”ny” G i samlingen och vad kunde vara bĂ€ttre Ă€n denna som jag velat ha Ă€nda sedan den kom ut. FĂ„r bli som en egen krya-pĂ„-mig present. đŸ€—
Kanon ju! Kul att du Ă€r tillbaka đŸ’Ș
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Kanon ju! Kul att du Ă€r tillbaka đŸ’Ș
Tack sĂ„ mycket! Försöker hĂ„lla ögonen öppna men det Ă€r svĂ„rt att kĂ€mpa mot tröttheten nĂ€r den slĂ„r till med full kraft vilket Ă€r ofta. â˜ș
Annars Ă€r det andningsövningar i nĂ„gon sorts apparat och det Ă€r enda gĂ„ngen jag slipper syrgasen. Men ska fĂ„ en dietist som kontakt som en del i att komma till rĂ€tta med blodsockervĂ€rden och kolesterolet sĂ„ det Ă€r bra och jag Ă€r vĂ€ldigt tacksam. đŸ€—đŸ™đŸ˜
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor

Skumt slÀpp. Undra varför man inte tog med den med positiv display samtidigt.
Ja en sĂ„n fast positiv lockar allt, vet dock inte varför? Stor, grotesk Ă„ jĂ€vlig bara men nĂ„nting Ă€r det?? đŸ€”
 

Nygren

Audemars
2-Faktor

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
För att sammanfatta Frogman D1000 ;
Tooligaste looken som finns dÀrute, tung och massiv screwback, safirglas, grym modul, unik och snygg design, inte minst kanske den coolaste skrivbordsdykaren som finns... vad mer kan man begÀra.

TyvÀrr kanske end of life i Casios portfölj.


IMG_20210505_085821.jpg
 

Boba Fett

Cartier
För att sammanfatta Frogman D1000 ;
Tooligaste looken som finns dÀrute, tung och massiv screwback, safirglas, grym modul, unik och snygg design, inte minst kanske den coolaste skrivbordsdykaren som finns... vad mer kan man begÀra.

TyvÀrr kanske end of life i Casios portfölj.


IMG_20210505_085821.jpg
Den ser grymt brutal ut! Synd att de inte fortsatte med den digital versionen! Att de försöker hitta nya grepp med frogman Ă€r inte konstigt men analog (för mig) kĂ€nns konstigt och opraktiskt (nĂ€r de kommer till dykandet). Men utseendemĂ€ssigt sĂ„ Ă€r ju Analog grymt snygg medans Digital ser köttig/brutal ut! Kanske handlar det om att sĂ€lja mer klockor till skrivbordsdykare...... đŸ€·
 

Boba Fett

Cartier
Va bra allt gĂ„r..... 😁
Jag som tÀnkte att jag inte skulle handla sÄÄÄÄ mÄnga klockor i Är ....
Det har ju funkat sÄdÀr :bag: :facepalm:

Men va fasen, det Àr ju kul med G-shocks!!!!:D
NĂ€r nĂ„n klagar sĂ„ Ă€r det bara att skylla pĂ„ @Derix 👍, sen kan du ju sluta prata med @livinl0ud , kĂ€nner att han har dĂ„ligt inflytande pĂ„ alla andra đŸ˜đŸ€Ł
 
Topp