• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

L&W

Vacheron
2-Faktor
Haha vem Ă€r frisk i huvudet egentligen đŸ™„đŸ€”. Jag fĂ„r ta pĂ„ mig rollen som flyger ut ur ringen denna gĂ„ng đŸ˜‚đŸ€Ł. @L&W stĂ„r stadigt kvar i ringen 😎.
tenor.gif
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Brutal e vad den Ă€r! 😊 Men jag har ju kört endel Rangeman sĂ„ klivet Ă€r inte jĂ€ttestort men större bĂ€rs den👍 Kan nog bli bra detta😀
Var lite mer anvĂ€nd Ă€n vad jag trodde dĂ„ den Ă€r uttagen i mars i Ă„r men den Ă€r ju gjord för att anvĂ€ndas 👊. Blev 699kr inklusive frakt sĂ„ det kan man ju inte klaga pĂ„đŸ˜ŠđŸ‘
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Brutal e vad den Ă€r! 😊 Men jag har ju kört endel Rangeman sĂ„ klivet Ă€r inte jĂ€ttestort men större bĂ€rs den👍 Kan nog bli bra detta😀
Var lite mer anvĂ€nd Ă€n vad jag trodde dĂ„ den Ă€r uttagen i mars i Ă„r men den Ă€r ju gjord för att anvĂ€ndas 👊. Blev 699kr inklusive frakt sĂ„ det kan man ju inte klaga pĂ„đŸ˜ŠđŸ‘
Grattis! Den Ă€r stor men den vĂ€ger ingenting. Jag tycker att den sitter riktigt skönt pĂ„ handleden. 🙂
 
Topp