• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Muddie...
059AE1F7-7888-4D75-AD06-C9F061A0581B.jpeg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kör gsteel idag igen. Suget efter den mindre modellen vÀxer mer o mer. Gillar modellen som sagt men den bÀr lite vÀl. Behöver bli av med lite i klocklÄdan först.
DSC_8804.JPG

Inte sÀlja stora? Kan kanske vara intresserad ge den en chans pÄ gummi med! Beroende pÄ pris iof :rolleyes: Har en 5610bb i bytesvÀg med :pompus:
 

Writer136

Panerai
Inte sÀlja stora? Kan kanske vara intresserad ge den en chans pÄ gummi med! Beroende pÄ pris iof :rolleyes: Har en 5610bb i bytesvÀg med :pompus:

FÄr se. Har en del icke G klockor som jag nog borde rensa ur först som sÀllan som fÄr tid. Men du skulle stÄ först att frÄga om det skulle vara aktuellt. Kommer med bÄde lÀnk o gummi dÄ.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Är pĂ„ jakt efter en GW-M56**. Ska man köpa ny, begagnad, svenskt eller import?

Kollade lite priser pÄ Prisjakt dÀr det spretar mycket. Billigaste svenska sidan hade dessutom 7-10 dagars leveranstid.
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Jag Àr ute efter den röda DW-5635C-4, och den gula GW-5630E-9. Hur stor Àr risken att man fÄr tag i en kopia om man köper frÄn asien? 50/50 eller Ànnu sÀmre odds?
Bilder för info lÄnade frÄn internet.
ar.png GW-M5630E-9_2_e19434b6-5d6b-4439-b1f9-cc2989ac1756_1024x1024.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Glömde lÀgga ner rödingen som förmodligen kommer sitta pÄ armen ett tag framöver! :)
Tror nÀsta G blir en g-2000... den gröna ska fÄ nytt batteri och sÀljas dÄ jag tycker den Àr lite stor för mig!

02A2CCB9-5E7B-4CA0-A152-6329CBF11AF3.jpeg
Kul att det blir mer squares pÄ forumet. Vart hittade du den röda? SvÄr att hitta till bra pris. Vilken g2000 ska du köpa? Jag tycker dom Àr rÀtt roliga .
 

snajgel

Panerai
Kul att det blir mer squares pÄ forumet. Vart hittade du den röda? SvÄr att hitta till bra pris. Vilken g2000 ska du köpa? Jag tycker dom Àr rÀtt roliga .

Rödingen letade jag upp hÀr pÄ forumet.
Detektivarbete... :cigar:
TÀnkte börja med den första, dvs G-2000-1JF. Men fÄr se vad man kan hitta ;)
 
Topp