• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
ăŠăŻă‚ˆă†ă”ă–ă„ăŸă™ 😁
IMG_20210619_063732.jpg
 

Writer136

Panerai
Inte sÄ ofta jag skriver hÀr pÄ forumet, men nu vill jag dela med mig av min första G-Shock som jag av en slump/impuls fick tag pÄ av en Àldre granne under en vinkvÀll pÄ innergÄrden. En GST-S300G som han hade köpt i Thailand för 2-3 Är sedan och sen aldrig anvÀnt dÄ han inte kom underfund med hur man stÀller om tid och datum, sÄ stackarn (klockan alltsÄ) hade fÄtt ligga utan solljus i sin plÄtask fram till för nÄgra veckor sedan. Efter nÄgra timmar i fönstret sÄ tickade den igÄng och normalt Àr jag inte sÄ mycket för kombinationen svart/guld, men just pÄ denna sÄ tyckte jag balansen var precis lagom.

IMG_20210603_100338.jpg


IMG_20210603_100520.jpg


IMG_20210603_100003.jpg



Blev rÀtt biten sÄ hÀromdagen köpte jag nr 2, en GST-W110..

IMG_0744.JPG


Undrar vad jag impulsköper hÀrnÀst? :)
Den Àr riktigt bra. Min hÀlsar.
DSC_0250.JPG
 

lulemarcus

Panerai
NÀr resten av landet verkar fÄtt govÀrme sÄ ligger norra delen av Sverige under ett lÄgtryck. Vi misströstar dock inte och ser positivt pÄ fördelen med att trÀna utomhus i lagom temperatur. Idag tillsammans med GBX-100

20210619_141603.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
SĂ„ bra, riktig graal!
Tack! Ja jag Ă€r jĂ€vla glad att jag hann köpa den nĂ€r @plattfot hade annons ute. Det Ă€r nog den klocka jag anvĂ€nder mest. Kanske ska köpa mig en nyare g-shock Ă„ inte slita pĂ„ dennađŸ€·â€â™‚ïž
Sugen pÄ nÄn med mÄnfas och tidvatten men har inte sett nÄgon square med de funktionerna.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Tack! Ja jag Ă€r jĂ€vla glad att jag hann köpa den nĂ€r @plattfot hade annons ute. Det Ă€r nog den klocka jag anvĂ€nder mest. Kanske ska köpa mig en nyare g-shock Ă„ inte slita pĂ„ dennađŸ€·â€â™‚ïž
Sugen pÄ nÄn med mÄnfas och tidvatten men har inte sett nÄgon square med de funktionerna.
Finns gott om. Glx-5600 brukar vara utan multiband och gwx-5600 med.
Denna hade jag sist.
B0835E45-4991-4A76-BA75-7AB5BB95F495.jpeg
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
Tack! Ja jag Ă€r jĂ€vla glad att jag hann köpa den nĂ€r @plattfot hade annons ute. Det Ă€r nog den klocka jag anvĂ€nder mest. Kanske ska köpa mig en nyare g-shock Ă„ inte slita pĂ„ dennađŸ€·â€â™‚ïž
Sugen pÄ nÄn med mÄnfas och tidvatten men har inte sett nÄgon square med de funktionerna.
Hör gÀrna av dig om du bestÀmmer dig för att sÀlja!
 
Topp