• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Nu kör vi RedOut 100%, jacka, bil, klocka
DSC_1281.JPG
 

Bondurant

Omega
F9354F0E-ED52-4974-9BB8-8E6A88E5F25A.jpeg
Beachuret som jag brukar kalla det tar in solnedgÄngen pÄ Lombok i vÄras. Vit sÄklart i hopp om att fÄ min bleka kontorshy att framstÄ aningen brunare. (DW-D5600P-7)

Snygg! Har sjĂ€lv den svarta varianten i samma serie. Tycker den Är riktigt bra och vore det inte för att displayen Ă€r sĂ„ svĂ„rlĂ€st hade den nog anvĂ€nts Ă€nnu mer! Men iofs, kolla tiden kan man ju göra i mobilen... :)
 

TFK

Omega
IMG_20180916_201637.jpg

Fick precis hem den hÀr vackra pjÀsen. RÀtt lÀcker med mÄnfas och "tidvattensmÀtare".

Hann dock inte ens ta pÄ mig den en enda gÄng innan Àldste sonen norpade den.. Nu vÀgrar han ta av sig klockan och sover med den.. Nu vill Àven sambon och mellangrabben ha var sin g-shock..
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
IMG_20180916_201637.jpg

Fick precis hem den hÀr vackra pjÀsen. RÀtt lÀcker med mÄnfas och "tidvattensmÀtare".

Hann dock inte ens ta pÄ mig den en enda gÄng innan Àldste sonen norpade den.. Nu vÀgrar han ta av sig klockan och sover med den.. Nu vill Àven sambon och mellangrabben ha var sin g-shock..
Det gÀller att indoktrinera dom tidigt!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Fin dinka. Gillar verkligen fÀrgkombinationen.
Men officiellt Àr den inte en dykklocka Àven om den har en djupmÀtare?
Har Casio fixat visare som ibland fastnar?
Den verkar marknadsföras som lite av en hybridlösning snarare Àn en dykklocka och med Alti/Baro, Temp, Kompass samt DjupmÀtare Àr den ju vÀl rustad för de flesta anvÀndningsomrÄden.

Vet ej om problemen med visarna Àr helt borta men den lilla lÀsning jag gjort i Àmnet verkar tyda pÄ att det varninitiala batcher ffa frÄn 2016 som var drabbade, men ta det med en nypa salt, jag har sÀkert inte full koll. Inga problem med denna Àn iaf, ta i trÀ!
 
Topp