• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Birkhel

Rolex
2-Faktor
SÄn hÀr vill jag ha. NÄn som vet vilka det Àr. Och vill ha med just nato. NÄn som har? Ele den som sitter pÄ armbilden..:)
Screenshot_20181116_192750.jpg
Screenshot_20181116_192809.jpg
Jag har Ă€gt en som köptes i Tokyo. Borde inte vara sĂ„ svĂ„r att hitta. Varför den sĂ„ldes vet jag inte. Men tror jag inte gillade natot och modulen. Är vĂ€l en smaksak dock.
D06A3802-45BF-452B-BD16-43C0011A0CCC.jpeg
75ECB23C-8012-4CD2-879A-7DD0A10792C7.jpeg
4FF8F30F-9CD5-4753-8926-200EC472C522.jpeg
 

Code

AKA Vincent B
Möjligheten att fÄ en gammal 5000c eller 5600c servad med ny bezel etc verkar krÀva att man bor i Japan. G-central har uppdaterat sin artikel med en lÀnk till en handlare i Hongkong som erbjuder sig att agera mellanhand.
Jag kommer testa att skicka min 5600c dit sÄ fÄr vi se hur det gÄr.
https://www.g-central.com/casio-off...toration-service-in-japan-for-a-limited-time/
Varför inte bara lÀmna in hos klockmaster i Globen? Dom sköter resten.. :)
 

Lasse_S

Breitling
Hur gick det, har du hittat var felet lÄg?
DessvÀrre inte, eller rÀttare sagt, har inte tagit tag i det. Fick hem en ny "leksak" i förrgÄr, en Gulfmaster:).
SÄ för tillfÀllet Àr det nyhetens behag som gÀller....
TÀnkte annars försöka göra en ÄterstÀllning till "fabriksstandard" om det nu gÄr?
 
Topp