• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riki87

Cartier
2-Faktor
TÀnkte om man sÀtter pÄ SIG. Konstigt att det stÄr :00 nÀr man gÄr in pÄ alarm SIG. TÀnkte att sen gÄr att vÀlja sjÀlv vilken tid
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
65457C6A-992C-4244-96E4-13368E8F6774.jpeg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
MisstÀnkte ocksÄ den nya. VÄgade inte gissa ;)
Har aldrig sett denna kombon innan. Kan tÀnka mig att det Àr grymt.
Dina utmÀrkta bilder gör en inte mindre triggad heller.
LÀnken Àr lika bra som den gamla Àven om det kanske Àr nice att nu ser mer enhetlig ut. Tycker överlag att dom nya modellerna med BT Àr riktigt nice.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Se dÀr! M5610 pÄ lÀnk? Gamla el nyare varianten av lÀnken?
Riktigt snyggt oavsett! Blir bara grymt sugen pÄ en M5610 med röd ram igen @Jockinho ;)

Blev ju riktigt bra! LÀst nys lÀnken Àr vÀldigt lÀtt (positivt) men svÄr att korta, nÄgot som stÀmmer?

SĂ„dana bilder som dessa som gör en vill behĂ„lla 5610 ”original”, kommer vĂ€ll köpa en till annars igen :D
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Blev ju riktigt bra! LÀst nys lÀnken Àr vÀldigt lÀtt (positivt) men svÄr att korta, nÄgot som stÀmmer?

SĂ„dana bilder som dessa som gör en vill behĂ„lla 5610 ”original”, kommer vĂ€ll köpa en till annars igen :D
JÀttelÀtt att korta. Det Àr ju bandstift. DÀremot krÄnglig att fÄ pÄ.
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Jag Ă€r lite inne pĂ„ att bestĂ€lla ett gĂ€ng delar (bezel, band och urverk) för att kunna komponera ihop min egen DW 5600 men jag hittar inget och vet knappt vad jag ska söka pĂ„, varken pĂ„ Google eller pĂ„ Ebay. Är det nĂ„gon som kan peka mig i rĂ€tt riktning?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jag Ă€r lite inne pĂ„ att bestĂ€lla ett gĂ€ng delar (bezel, band och urverk) för att kunna komponera ihop min egen DW 5600 men jag hittar inget och vet knappt vad jag ska söka pĂ„, varken pĂ„ Google eller pĂ„ Ebay. Är det nĂ„gon som kan peka mig i rĂ€tt riktning?
Det lÀttaste Àr att du köper den modell du vill ha skÀrm och display pÄ. Sen hittar du lÀmpligt band och bezel. Jag föreslÄr tiktox för delar. Billigt och ligger i england. NÀstan alla mina g-shocks Àr moddade pÄ ett eller annat sÀtt, du kan ju kolla hÀr i trÄden för lite inspiration. Vi Àr ju rÀtt mÄnga som lÄnar delar ifrÄn andra klockor.
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Det lÀttaste Àr att du köper den modell du vill ha skÀrm och display pÄ. Sen hittar du lÀmpligt band och bezel. Jag föreslÄr tiktox för delar. Billigt och ligger i england. NÀstan alla mina g-shocks Àr moddade pÄ ett eller annat sÀtt, du kan ju kolla hÀr i trÄden för lite inspiration. Vi Àr ju rÀtt mÄnga som lÄnar delar ifrÄn andra klockor.
Lysande, stort tack!
 
Topp