• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roloj

Cartier
2-Faktor
Lördagsgodis
IMG_20190316_154152.jpg
 
Fullt förstÄeligt, utseendet Àr förvisso en del av funktionaliteten i form av att stÄ pall mot det mesta. Sedan finns det sÄklart mer exklusiva G-Shocks i MR-G serien.
Grejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.

Tack för tipset om MR-G, ska ta en titt pÄ dessa. :)
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Grejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.

Tack för tipset om MR-G, ska ta en titt pÄ dessa. :)
Haha, fÄr till viss del hÄlla med. Men för mig Àr det en del av charmen med G-shock, det Àr rackarns robusta klockor med fler anvÀndningsomrÄden Àn vad jag personligen behöver och tÄl mer stryk Àn vad jag lÀr bjuda pÄ. Ja men kika, finns nÄgra poster om dessa, hÀr i trÄden likasÄ :)
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
Grejen - och det kanske Àr inbillning - Àr att Casio verkar göra en sÄ stor grej av hur tuffa klockorna Àr att de börjat se fejktuffa ut. Undantaget Àr de retrodesignade, typ den som visas till kavaj och vit skjorta pÄ en föregÄende sida.

Tack för tipset om MR-G, ska ta en titt pÄ dessa. :)
För min del handlar estetisk uppskattning av G-Shock, givetvis bortom den helt överlÀgsna funktionaliteten, om att till fullo förstÄ sig pÄ och omfamna konceptet "fulsnygg".
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Ja. Fast det Àr vÀl nÀr den lyser den har blÄ siffror?
Kanske inte, nÄn hÀr vet nog sÀkert.
Jag har absolut ingen aning.
MÄste Äka och testa massa squares nÄn dag och fÄ klÀm pÄ specar.
Blir bara mer och mer sugen pÄ dessa!
 
Topp