• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick klÀmma pÄ en kolfiber g shock idag, LE. PÄminde om edifiece modellerna, nÄn som vet nÄt mer?
g_shock_g_steel_carbon_1.jpg

Denna kanske? Det finns nÄgra olika.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
g_shock_g_steel_carbon_1.jpg

Denna kanske? Det finns nÄgra olika.
Jupp vÀldigt snarlikt var 2 band till ett i tyg, nÄn special box 120 skulle slÀppas i Norden varav 60 i Sverige till vÄrkanten. Den jag klÀmde pÄ var mer Ät turkos hÄllet. 1790kr list. Hade hela familjen med som stressade annars hade jag tagit ett foto.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jupp vÀldigt snarlikt var 2 band till ett i tyg, nÄn special box 120 skulle slÀppas i Norden varav 60 i Sverige till vÄrkanten. Den jag klÀmde pÄ var mer Ät turkos hÄllet. 1790kr list. Hade hela familjen med som stressade annars hade jag tagit ett foto.
Ga-2000 sÀkert. Vad tyckte du?
 
Idag va det solsken! Slutade lite tidigare frÄn jobbet och tog med dottern pÄ en fyrhjulingstur till skogen.

Helnöjd med gw-5000. mycket bekvĂ€m. kommer nog aldrig byta. Möjligtvis att jag köper en ny nĂ€r den blivit för repig. Är inte speciellt rĂ€dd om mina prylar.
 

Bilagor

  • 50C750A6-4876-42C4-A06B-DB0E889E1351.jpeg
    50C750A6-4876-42C4-A06B-DB0E889E1351.jpeg
    226.8 KB · Visningar: 2
Topp