• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Var ju och testade alla tre tidigare i veckan och gillade egentligen svart bÀst men kunde inte komma överens med det blanka svarta i kontrast till det borstade, sÄg mycket bÀttre ut pÄ den vanliga stÄlisen.
GMW- 5000V kom som en skÀnk frÄn ovan i mina ögon :D
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
En nyhet!!
GG-b100
Quadsensor och bluetooth.
8A607409-FD21-409F-9AF8-4658E1A1CA00.jpeg
 

Flipper2

Rolex
Inga intressanta nyheter för mig... hade vÀntat mig en GPR-Mudman med tanke pÄ att Rangeman kom förra Äret...
 

Flipper2

Rolex
En fiffig grej pÄ en Master hade varit metallsensor / metalldetektor sÄ man hittar sin (eller nÄn annans) borttappade ring eller mynt nÀr man sveper med klockan ovanför sanden... eller smÄskruv eller nÄl i mattan!
HAHAHA... tÀnk er folk som gÄr pÄ alla fyra pÄ stranden och letar efter skatter :D:p:cool:
DET hade varit en anvÀndbar sensor :pompus:
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
LÀste att priset Àr 350$(som du sa) sÄ det Àr ett bra pris om det nu stÀmmer. TÀnkte att jag inte ska köpa nÄgra klockor som slÀpps pÄ basel dÄ jag vill köpa annat men denna gillade jag :).
Det brukar lÄta sÄ:banghead:
DÄ har du nÄgot att vÀnta pÄ :)
 
Topp