• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MaziK

Rolex
2-Faktor
Min första riktiga klocka som jag fick av min mormor i mitten av 90-talet.

Har varit med mycket och lÀnge :)

0a24612707443863eb593e368af8f470.jpg
 

carlanton

Audemars
Jag har lite svÄrt för digitala klockor. Jag vill att det ska vara analogt, eller möjligtvis anal/digi :D
Breitlting Aerospace Àr tex skitsnygg!

Finns ju ett gÀng G-shockar dÀr ute med analog visning, men det Àr ÀndÄ nÄtt som hÄller mig tillbaka...

MÄste jag vÀlja fÄr det nog bli en DW-5600 ÀndÄ, trots att den Àr jÀttedigital..!

Typ den hÀr :) (googlad bild)

nhoolywood-casio-g-shock-dw-5600nh-1er-03-570x380.jpg


Nu kan jag ju ha fel, men jag tror att just den dÀr Àr en collab med N.HOOLYWOOD. Vill du ha just den fÄr du nog leta pÄ yahoo.jp och Rakuten, för jag tror inte mÀrket har sÄlts i Europa. Finns en hÀr för 30k yen: http://item.rakuten.co.jp/stay246/g92k079/
 

SSL

Audemars
Casio Àr najs! Klara allt och klagar inte :) Gillar min DW-5600 dÄ den Àr klassisk men knapparna kunde vart lite större dÄ jag har lite svÄrt att komma Ät dem ibland. Men hade varit kul med lite mer funktioner som temperatur och höjdmÀtsre...fÄr kanske kika lite pÄ en riseman :)

Och en bild ute i spÄret!
image.jpg

Har du fler bilder? :)
 

Cryssarn

Rolex
Jag Àr galet sugen pÄ en. Men dom kÀnns lite trÄkiga. nÀstan som att ha mobilen pÄ armen. vad sÀger anvÀndarna om det? blir det en annan kÀnsla nÀr den vÀl sitter dÀr?
 

carlanton

Audemars
Topp