• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

corbendallasx

Friends of KS
Dagens glassklocka:
2017-02-11 15.43.47.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kunde inte motstÄ rangeman som kom upp pÄ K&S i söndags. Ruggigt bra G-shock Àven fast jag nog föredrar den gröna jag hade förra sommaren (men positiva displayen Àr dock mkt bÀttre). Men som sagt mkt G för pengen :)
IMG_1640.JPG

Tack @john b för en smidig affÀr :)

Nu Àr frÄgan om det ska in en grön G-9000 med :pompus:
 
Kunde inte motstÄ rangeman som kom upp pÄ K&S i söndags. Ruggigt bra G-shock Àven fast jag nog föredrar den gröna jag hade förra sommaren (men positiva displayen Àr dock mkt bÀttre). Men som sagt mkt G för pengen :)
IMG_1640.JPG

Tack @john b för en smidig affÀr :)

Nu Àr frÄgan om det ska in en grön G-9000 med :pompus:

Köp extra skal.. band o "bezel" finns pÄ bukten för ca1000, kanske lite mindre. Grön med positiv diaplay Àr finfint, Àven röd-orange om man vill va lite tonÄrsskrikig pÄ sommarn!
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
IMG_20170218_113338-01.jpeg
snyggt par.:) Jag köpte denna till frugan för ett tag sen. Den har hon anvÀnt flitigt, vilket kÀnns bra för dÄ ligger hennes MK och dammar.
Tackar!
Egentligen var det sÄ att negativ display inte riktigt funkade för mig. Lite trist för BB'n ser verkligen tuff ut tycker jag men den blev en fin Alla hjÀrtans-present. Dessutom verkar den överraskande uppskattad dÄ frun har burit den konstant sen hon fick den.:D
5610'an Àr ju ocksÄ riktigt mysig och fin sÄ det blev ÀndÄ win-win i slutÀndan för far...:)
 
Topp