• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Derix

Patek
2-Faktor
88389AC6-FEEC-4198-8E12-5B4923A21FB5.jpeg
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
tur man har den dÀr indikatorn, annars hade man lÀtt sprungit hem nu. mÄnen ser fasligt full ut.
Gstöts-nybörjare hÀr som vÀntar pÄ första squaren enligt annonserad leverans imorgon. Men det finns alltsÄ modeller som har digital mÄn-fas? Japp.. nu blev det mkt tydligt att det inte rÀcker med 1 st gstöt!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Gsteel Àr bra mycket mindre Àn denna om du fortfarande övervÀger :)

Har ju testat bĂ„da, tycker Frogman Ă€r för stor men kunde Ă€ndĂ„ tĂ€nka mig en som sommarklocka. Varianten du har med blĂ„ accenter och skĂ€rm Ă€r ju utan tvekan lĂ€ckrast av ”standard” :)

Just nu Àr det vÀll dessa det stÄr mellan:
- gst-b200
- mtg-b1000 (begagnad isf, kanske stor med)
- GGB-100
- nÄgon square. Som vanligt, din gamla gula b5600 som ett alternativ :)
Eller nÄgon Rangeman, g-9300 etc. Nog slÀppt GA-2000, lite för mkt sommar just nu (regnar ju varje dag numera...) men kan ju Àndras.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har ju testat bĂ„da, tycker Frogman Ă€r för stor men kunde Ă€ndĂ„ tĂ€nka mig en som sommarklocka. Varianten du har med blĂ„ accenter och skĂ€rm Ă€r ju utan tvekan lĂ€ckrast av ”standard” :)

Just nu Àr det vÀll dessa det stÄr mellan:
- gst-b200
- mtg-b1000 (begagnad isf, kanske stor med)
- GGB-100
- nÄgon square. Som vanligt, din gamla gula b5600 som ett alternativ :)
Eller nÄgon Rangeman, g-9300 etc. Nog slÀppt GA-2000, lite för mkt sommar just nu (regnar ju varje dag numera...) men kan ju Àndras.
Har sjÀlv en mudman pÄ vÀg in med en röd mod a la @spammerstakeahike rangeman
KĂ€nns ganska somrigt
 

jenskevin

Omega
snyggt! hur kÀnns det, nöjd?
jag Àr fortfarande glad över min.
sitter och café-surfar och Àr lite orolig över att varulvsindikatorn bara har ett streck kvar till det Àr dax att lÄsa in sig. klarar mig förhoppningsvis hem inatt. :D

JodÄ, helt okej kvalitet och ger ju klockan en helt annan vibe. Klockans vattentÄkighet lÀr vÀl inte bli pÄverkad av ett bezel byte va?
 
  • Like
Reactions: :-)
Topp