• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
jag har inte satt stÄlskalet pÄ nÄgon screwback just av den anledningen att jag tycker den Àr bra som den Àr. skulle inte vilja ha den tyngre. hellre lÀttare dÄ, men jag föredrar lÀttare klockor. kanske blir annat svar om du frÄgar nÄgon annan.
NÀ, jag tycker stÄlisen Àr lite i tyngsta laget, skulle gÀrna se en modell i titan... StÄlskal till 5610 Àr ingen dÄlig mod, speciellt för de pengar det handlade om. Kanske borde testa? :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: :-)

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Tung och fin, men titan vore lite ballare!
450F174D-941E-40DC-B36D-91B5EFC02D14.jpeg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
De Àr ju trevliga med, dock lite svÄrt för fÀrgkombon du sÀljer och för den pengen föredrar jag nog Froggien rent estetiskt :) Men velade för lÀnge pÄ den som lÄg ute, iof bra för (och fin pÄ) @Fujoor :pompus:

Jag tyckte absolut den bars bekvÀmt men lite stor. Tycker froggen kommer undan med det pga den assymetriska boetten. Det ser lite ut som ett verktyg medan gulfen Àr rakt igenom rund.

FunktionsmÀssigt slÄr vÀl gulfen allt dock? Enligt gshock highfashion var detta den första carbon core modellen, men det utannonserades inte ens. Kanske var nog med att ta fram den första quad sensorn.

Edit: jag trodde du menade att gulfmastern bars bra pÄ mig, jag Àr snurrig och nyvaken
Saknar plötsligt min Gulfmaster som ligger och skrÀpar i en lÄda pÄ jobbet. Kanske fÄr smita dit nÄgon dag pÄ semestern och plocka upp.
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
snyggt! hur kÀnns det, nöjd?
jag Àr fortfarande glad över min.
sitter och café-surfar och Àr lite orolig över att varulvsindikatorn bara har ett streck kvar till det Àr dax att lÄsa in sig. klarar mig förhoppningsvis hem inatt. :D

Den dÀr modulen kommer inte frÄn GLX-5600? Tycker mig inte se Multiband6 pÄ den ref:en, men din har det :bookworm::pompus:
 
Topp