• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
A5F709A8-27E9-4149-A53D-F19E14AB7E25.jpeg

Den Àr bara sÄ bÀst.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag var inne i en finare klockbutik med G-Shock igĂ„r och frĂ„gade om de hade nĂ„gon MR-G hemma. FörsĂ€ljaren hade ingen aning om vad jag snackade om? NĂ€r jag beskrev klockan och ungefĂ€rligt pris tittade han klentroget pĂ„ mig och undrade om man kunde betala ”30 loppor för en CASIO???” Jag hade tyvĂ€rr inte vĂ€garna förbi Stockholm denna tur söderut.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jag var inne i en finare klockbutik med G-Shock igĂ„r och frĂ„gade om de hade nĂ„gon MR-G hemma. FörsĂ€ljaren hade ingen aning om vad jag snackade om? NĂ€r jag beskrev klockan och ungefĂ€rligt pris tittade han klentroget pĂ„ mig och undrade om man kunde betala ”30 loppor för en CASIO???” Jag hade tyvĂ€rr inte vĂ€garna förbi Stockholm denna tur söderut.

Snacka om att Mr-G gÄr under radarn pÄ riktigt om inte ens en AD kÀnner till modellen. :)
 

El Guapo

Cartier
Ett tag sen man införskaffade nÄgot men det var dags att unna sig nÄgot litet, i dubbel bemÀrkelse.
Fick den med svart och gult bullbar men det gula kÀnns bra mycket coolare.
DW-600 (som fick sÀllskap av min GX-56 sÄ man fÄr uppfattning om skala)
IMG_0710.JPG
IMG_0712.JPG
IMG_0720.JPG

(Ber om ursÀkt för ej synkade klockor)
 
Fick hem nya mudmastern idag. GG-B100-1A3ER.
KÀnns lite vÀl stor för mig. FÄr se vart detta slutar...
20190723_160118.jpg
20190723_160324.jpg
Najs!
Min ligger och vÀntar hos ombudet, men jag Àr pÄ jobb och kommer hem pÄ söndag. MisÀr, milt uttryckt... :banghead:
Av bilden att döma tycker jag den ser bra ut pÄ armen, men det ska ju kÀnnas bra ocksÄ. Visst Àr den lite mindre Àn GWG-1000?
 

lofgreno

Audemars
Najs!
Min ligger och vÀntar hos ombudet, men jag Àr pÄ jobb och kommer hem pÄ söndag. MisÀr, milt uttryckt... :banghead:
Av bilden att döma tycker jag den ser bra ut pÄ armen, men det ska ju kÀnnas bra ocksÄ. Visst Àr den lite mindre Àn GWG-1000?
Ja. Hade turen att ha semester nÀr den anlÀnde. Perfekt.
Kommer behÄlla. Ja den ska vara mindre Àn GWG-1000. Nedan jÀmfört mot GG-1000.
20190330_105016.jpg
20190723_180237.jpg

Lite tjockare dock...
 

lofgreno

Audemars
Tror det Àr din Gw-6900 som Àr för liten bara sÄ jag kan köpa den av dig istÀllet... ;)

Tror det Àr en vanesak, om en vecka kÀnns den nog bra och vÀldigt fin iaf! :)
Haha. DÄ ska du se den jÀmfört mot min square.
Har faktiskt funderat pÄ att sÀlja min GW-6900... Men fÄr se... :)
 

lofgreno

Audemars
Trodde den var lika stor som min g steel? Är den sĂ„ mkt större?
DSC04419.jpg
Vet faktiskt inte. Men har redan börjat vÀnja mig och kommer behÄlla. Den ska ju vara stor liksom!
MisstÀnker att du har större handleder Àn mig. Har gÄtt frÄn typ 17.5 cm till 16.5 cm pÄ nÄt konstigt sÀtt...:)
 
Topp