• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Square week.
FÄr ju vara konsekvent och köra fyrkant pÄ jobbet ocksÄ. Inte min favorit som jobbklocka dock, eftersom svetsloppor och skÀrslagg fastnar i glaset. Plast Àr bÀttre dÄ. Snart hemgÄng! :D
IMG_20190813_155821.jpg

DW-5600E
 

HerrR

Omega
Har införskaffat mig en Rangeman (Ă€ntligen) men rĂ„kade justera hPa-vĂ€rdet nĂ€r jag höll pĂ„ att greja. Har just nu stĂ€llt vĂ€rdet pĂ„ vad klart.se sĂ€ger att det Ă€r dĂ€r jag bor, Ă€r det good enough eller finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt? Är ju Ă€ndĂ„ trenden/förĂ€ndringar man Ă€r intresserad av att se, sĂ„ borde inte spela sĂ„ stor roll?

Och nÄgon som kan ge en enkel förklaring pÄ hur man lÀser av? Kurvan gÄr ner = sÀmre vÀder, uppÄt = bÀttre?
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Har införskaffat mig en Rangeman (Ă€ntligen) men rĂ„kade justera hPa-vĂ€rdet nĂ€r jag höll pĂ„ att greja. Har just nu stĂ€llt vĂ€rdet pĂ„ vad klart.se sĂ€ger att det Ă€r dĂ€r jag bor, Ă€r det good enough eller finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt? Är ju Ă€ndĂ„ trenden/förĂ€ndringar man Ă€r intresserad av att se, sĂ„ borde inte spela sĂ„ stor roll?

Och nÄgon som kan ge en enkel förklaring pÄ hur man lÀser av? Kurvan gÄr ner = sÀmre vÀder, uppÄt = bÀttre?
NÄgra sidor bak i trÄden snackade vi lite om just detta Àmne...
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Har införskaffat mig en Rangeman (Ă€ntligen) men rĂ„kade justera hPa-vĂ€rdet nĂ€r jag höll pĂ„ att greja. Har just nu stĂ€llt vĂ€rdet pĂ„ vad klart.se sĂ€ger att det Ă€r dĂ€r jag bor, Ă€r det good enough eller finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt? Är ju Ă€ndĂ„ trenden/förĂ€ndringar man Ă€r intresserad av att se, sĂ„ borde inte spela sĂ„ stor roll?

Och nÄgon som kan ge en enkel förklaring pÄ hur man lÀser av? Kurvan gÄr ner = sÀmre vÀder, uppÄt = bÀttre?

Grattis till din nya klocka.
Ja, det Àr tillförlitligt att gÄ efter klart.se.
Yes gÄr kurvan ner Àr det lÄgtryck = dÄligt vÀder.
 
Topp