• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

C-J

Panerai
2-Faktor
378854C3-F6FD-49FE-AAF8-E030F607ED19.jpeg

Nu nÀr man har haft pÄ sig bara g-shocks i nÀstan ett halvÄr kÀnns det lite konstigt att ha pÄ sig en klocka med bara 30m vattenresistans:eek:
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Det kom ett paket...

11.jpg


...Lilla julafton!
Mycket onödigt skydd med tanke pÄ innehÄllet.
Men vanurÄ.. har jag blivit lurad? Center??
12.jpg



*Pust*
13.jpg



Det nÀrmar sig...
14.jpg


Jajjamen. En Mudman G9300!
15.jpg


FörvÄnansvÀrt liten pÄ handleden. NÀstan som en lite fetare square. BekvÀm!
Har alltid tyckt att de asymmetriska knapparna ser lite mÀrkliga ut pÄ bild men pÄ handleden Àr de inte alls lika iögonfallande. Jag gillar!
Tack för titten. :-D
16.jpg
 

lofgreno

Audemars
Det kom ett paket...

11.jpg

...Lilla julafton!
Mycket onödigt skydd med tanke pÄ innehÄllet.
Men vanurÄ.. har jag blivit lurad? Center??
12.jpg

*Pust*
13.jpg

Det nÀrmar sig...
14.jpg

Jajjamen. En Mudman G9300!
15.jpg

FörvÄnansvÀrt liten pÄ handleden. NÀstan som en lite fetare square. BekvÀm!
Har alltid tyckt att de asymmetriska knapparna ser lite mÀrkliga ut pÄ bild men pÄ handleden Àr de inte alls lika iögonfallande. Jag gillar!
Tack för titten. :-D
16.jpg
Nice. Den dÀr Mudman Àr inte dum. Schysst om den bÀrs lite större Àn en square bara! Nu vart man ju sugen. :)
Vad visar den lilla klockan, en annan tidszon eller?
mudman.png
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Verkar ju vara fler som drabbats? Och nÄgot som isf intrÀffar i tillverkningen. NÄgot Àmne mellan solpanel och tavla/verk som bidrar till kondens. Aldrig mÀrkt pÄ nÄgon av mina men finns ju ofantligt mÄnga G-shocks dÀr ute.

Har aldrig hört talas om det förrÀn idag. Hade det varit ett problem hade det skrivits mer om det tycker man ju.
 
Topp