• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
Förresten, Àr det nÄgon som har köpt ifrÄn Watchshop förut? Jag bestÀllde min G-Shock pÄ torsdagen förra veckan, skickades dagen efter (fredag) och dÄ stod det pÄ sidan "order now to get before Tuesday 13/8".

Hur lÄng tid har det tagit för er att fÄ klockan. Bor i sthlm sÄ man tycker ju att det inte borde ta allt för lÀnge, mitt lÄga tÄlamod börjar gÄ mig pÄ nerverna :)
Skickas med vanlig post sÄ 1-2 veckor ibland.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Förresten, Àr det nÄgon som har köpt ifrÄn Watchshop förut? Jag bestÀllde min G-Shock pÄ torsdagen förra veckan, skickades dagen efter (fredag) och dÄ stod det pÄ sidan "order now to get before Tuesday 13/8".

Hur lÄng tid har det tagit för er att fÄ klockan. Bor i sthlm sÄ man tycker ju att det inte borde ta allt för lÀnge, mitt lÄga tÄlamod börjar gÄ mig pÄ nerverna :)

Tar du dhl tar det ju 2-3 dagar, har gÄtt vÀldigt fort för mig dÄ.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Mudman pÄ jobbet..
5548A7C1-3233-4340-90AC-8603E93CD920.jpeg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tycker den Àr riktigt snygg just den dÀr modellen, hade jag haft pengarna hade jag gladeligen tagit hand om den. Hoppas du finner nÄgon annars om du inte lÀmnar tillbaka den.
Kan slÀppa den för nÄgra hundra mindre Àn vad den kostade bara jag slipper hÄlla pÄ med retursedlar och skit :dead:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
NÀr jag Àntligen hade bestÀmt mig för att skaffa en GG-B100-1A3ER sÄ fungerar inte 25%-koden pÄ Milrab lÀngre. :sorry: NÄgon som vet var man kan hitta den till ett bra pris eller om det finns nÄgon kod som funkar pÄ Milrab?
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
NÀr jag Àntligen hade bestÀmt mig för att skaffa en GG-B100-1A3ER sÄ fungerar inte 25%-koden pÄ Milrab lÀngre. :sorry: NÄgon som vet var man kan hitta den till ett bra pris eller om det finns nÄgon kod som funkar pÄ Milrab?
JĂ€kla oflyt!
Men det betyder ju att priset pĂ„ min ”felfĂ€rgade” gick upp precis :wtf:
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
NÀr jag Àntligen hade bestÀmt mig för att skaffa en GG-B100-1A3ER sÄ fungerar inte 25%-koden pÄ Milrab lÀngre. :sorry: NÄgon som vet var man kan hitta den till ett bra pris eller om det finns nÄgon kod som funkar pÄ Milrab?
Aj fan. Dom slutade precis med kampanjen pÄ Cyberphoto idag ocksÄ..
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jag ocksÄ! Har den inte pÄ mig nu och hittade ingen nyare bild. Tror jag kommer att behÄlla den. Bandet Àr skönt, men jag tÀnker köra med nato sÄ snart adaptrarna jag bestÀllt frÄn Amerika slÀppts frÄn tullen (vars dyra avgifter jag nyligen betalat).

B6E6AA1B-D190-433E-9BA3-2BDB570443BE.jpeg
2D672C5D-E79F-4F9A-A03B-CF59AE4FFF13.jpeg
Grattis! Tycker den gör sig bÀttre pÄ svart Àn med stÄl!
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Tror bestÀmt det Àr en metall keeper och allt Àr helsvart metall. Jag har faktiskt inte ens plastat av utan jag vÀntar pÄ mina mod delar innan jag tar isÀr den :)
Bra dÀr. Har inte sett den svarta bezeln live men kan intyga att tfc-bezeln Àr skitsnygg.
SÀg till om armbandet blir över, stör mig lite pÄ att mitt har silverfÀrgad keeper och spÀnne samt röda fÀsten.
 
Topp