• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

erdeljan

Cartier
2-Faktor
DSC05728.jpg
JĂ€ttefin! Ref?
 

flymosez

Omega
God morgon G-shock-kÀnnare! :)
Jag försöker komma fram till vilken G-shock som ska fÄ bli min första och skulle vilja ha er hjÀlp!
Jag har kommit fram till att jag vill ha en Orgin, men sen Àr det vilken modell.
Mycket handlar ju om smak, men jag funderar pÄ vilken som ger mest funktioner för pengarna.
Jag har har hittat GW-M5610-1ER för runt 1000kr och funderar pÄ den...
Sen skulle jag egentligen vilja ha med vibe alarm, men det Àr ju bara GB-5600 modellerna som har. Dom gÄr ju att hitta pÄ eBay för ca 1800kr inkl allt sÄ visst.
Vad sÀger ni?
Tacksam för förslag!
(För det Àr vÀl ingen hÀr som vill sÀlja en GB-5600*?) ;)
Ha en skön helg!
 

roloj

Cartier
2-Faktor
God morgon G-shock-kÀnnare! :)
Jag försöker komma fram till vilken G-shock som ska fÄ bli min första och skulle vilja ha er hjÀlp!
Jag har kommit fram till att jag vill ha en Orgin, men sen Àr det vilken modell.
Mycket handlar ju om smak, men jag funderar pÄ vilken som ger mest funktioner för pengarna.
Jag har har hittat GW-M5610-1ER för runt 1000kr och funderar pÄ den...
Sen skulle jag egentligen vilja ha med vibe alarm, men det Àr ju bara GB-5600 modellerna som har. Dom gÄr ju att hitta pÄ eBay för ca 1800kr inkl allt sÄ visst.
Vad sÀger ni?
Tacksam för förslag!
(För det Àr vÀl ingen hÀr som vill sÀlja en GB-5600*?) ;)
Ha en skön helg!
En 5610 Àr en utmÀrkt första fix! Jag började med den och Àr nu uppe i en tio g-shocks.
 
Topp