• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
Ja det Àr en G-2000. De tillverkades tidig 2000 tal. Och nej det Àr inte av dina, köpte den i Japan via eBay.
Kul! Ovanligt att det funnits tvÄ st hÀr :)
Hade rÀtt mÄnga ett tag.
DSC_0018.jpg
DSC_0004.jpg
DSC_0004-1.jpg
DSC_0002.jpg
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Har inte du en liknande?
Ja. Och?





:D

SkÀmt Äsido sÄ ja, jag antar att du tÀnker pÄ Portern,

Pga dess raritet/vÀrde sÄ skulle jag dock vilja dadda den lite och @Fujoor mod med dlc case/lÀnk kÀnns som win/win bÄde i stryktÄlighet & look, lite av den ultimata stÄlisen (för mig iaf), kanske ffa pÄ resin.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Ja. Och?





:D

SkÀmt Äsido sÄ ja, jag antar att du tÀnker pÄ Portern,

Pga dess raritet/vÀrde sÄ skulle jag dock vilja dadda den lite och @Fujoor mod med dlc case/lÀnk kÀnns som win/win bÄde i stryktÄlighet & look, lite av den ultimata stÄlisen (för mig iaf), kanske ffa pÄ resin.

Ja det var den jag tÀnkte pÄ. Kraftig vÀrdeökning pÄ den förmodar jag

StÄlisen frÄn @Fujoor Àr helt enkelt fantastisk. Jag tycker den med gummi Àr nÀst.
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Det var en redig 2000 samling men du saknar ju den vita Valentinesday utgÄvan.
IMG_8770.JPG

Den skulle jag faktiskt kunna slÀppa pÄ. Om nÄn Àr peppad sÄ dra ivÀg ett pm med ett verklighetsrelaterat bud.:D
Inte peppad pÄ den men ÀndÄ lite nyfiken pÄ om det Àr den som har perforerad display, ungefÀr som 5035d och 5735d.
 

Urtyp

Audemars
Det hÀr pÄstÄs vara ett foto pÄ GMW-B5000TCM.
KĂ€lla: https://www.instagram.com/p/B2QdwLRjBHG/?igshid=tkqlidvr9ax1
Screenshot_20190917-172857~2.png

Ja detta var inte vad jag förvÀntade mig nÀr jag fick höra att dom skulle slÀppa en titan-square.
Bland det fulaste jag sett i camo-vÀg. Vad hÀnde med en ren och sober titanfinish?
Men men... bra! dÄ slipper jag vÄndas över att jag egentligen inte vill betala den saftiga prislappen. :smug:
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Ja detta var inte vad jag förvÀntade mig nÀr jag fick höra att dom skulle slÀppa en titan-square.
Bland det fulaste jag sett i camo-vÀg. Vad hÀnde med en ren och sober titanfinish?
Men men... bra! dÄ slipper jag vÄndas över att jag egentligen inte vill betala den saftiga prislappen. :smug:
Jag gillar den faktiskt. Under 5k och jag hade köpt. 15k+ not so much :)
 
Topp