• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Man mÄste ju bjuda pÄ bilder sÄklart! :D
A7B7AD2B-867A-4E5B-AAE8-6641CB7CE6E7.jpeg

F76994B9-0204-4208-9DEC-37691F8AC74C.jpeg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Är sĂ„ ohyggligt sugen pĂ„ den, trots avsaknaden av MB6 & Tough solar. Rekommenderas Ă€ndĂ„?
Gillar ju att det Àr en jubileumsmodell, med screwback och 'guld'detaljer

Jag har börjat acceptera att radiosynk Àr bra men inte nödvÀndigt. LikasÄ tough solar (pÄ en vanlig square utan finesser).
Ett batteri kan hÄlla i mÄnga mÄnga Är! Med andra ord - köp :)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Äntligen klar med min första screwback-mod. Att fĂ„ av det €%()%&%€"%€ locket var helt sjukt svĂ„rt.
PÄ den ena gick det som en dans. PÄ den andra... lÄt oss sÀga att svordomarna höll pÄ att ta slut. Gjorde dessutom en ordentlig repa. :depressed: Fyfan vad den satt. BlÀ.
NÄja, nu Àr min DW-5035D mod klar och jag Àr sÄ sjukt nöjd. NÀstan lite fööör nöjd. :smug:
Har alltsÄ endast bytt till DW-5735D displayen, vilket den borde haft redan frÄn början tycker jag.
Den hÀr kommer fÄ mycket handledstid, var sÄ sÀker! :happyhappy:


Displayen Àr gulare va?
Bra modd. KS moddar gör det bÀttre Àn originalet i mÄnga fall!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Äntligen klar med min första screwback-mod. Att fĂ„ av det €%()%&%€"%€ locket var helt sjukt svĂ„rt.
PÄ den ena gick det som en dans. PÄ den andra... lÄt oss sÀga att svordomarna höll pÄ att ta slut. Gjorde dessutom en ordentlig repa. :depressed: Fyfan vad den satt. BlÀ.
NÄja, nu Àr min DW-5035D mod klar och jag Àr sÄ sjukt nöjd. NÀstan lite fööör nöjd. :smug:
Har alltsÄ endast bytt till DW-5735D displayen, vilket den borde haft redan frÄn början tycker jag.
Den hÀr kommer fÄ mycket handledstid, var sÄ sÀker! :happyhappy:

Bra Det blev. Hur blev den andra?
Jag har en annorlunda mod i tankarna .Jag visar upp sÄ fort jag Àr klar.
 

Urtyp

Audemars
Bra Det blev. Hur blev den andra?
Jag har en annorlunda mod i tankarna .Jag visar upp sÄ fort jag Àr klar.
Den andra ligger i delar. :D
Jag tÀnkte att eftersom den trots allt Àr en screwback sÄ ska jag försöka mig pÄ ett glasbyte och göra en square av den.
Har ingen aning vad. FrÄgan Àr om jag klarar av att sÀtta in ett nytt glas. Jag kunde ju knappt fÄ upp boetten. :hilarious:
Den fÄr ligga till sig ett tag sÄ jag hinner fundera ut nÄgot kul.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Den andra ligger i delar. :D
Jag tÀnkte att eftersom den trots allt Àr en screwback sÄ ska jag försöka mig pÄ ett glasbyte och göra en square av den.
Har ingen aning vad. FrÄgan Àr om jag klarar av att sÀtta in ett nytt glas. Jag kunde ju knappt fÄ upp boetten. :hilarious:
Den fÄr ligga till sig ett tag sÄ jag hinner fundera ut nÄgot kul.
Skydda den andra modulen bara nÀr den ligger out in the open
 
Topp