• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

lofgreno

Audemars
NÄgon hÀr som Àr sugen pÄ att byta sin gröna mot min svarta?
351EBB10-00FB-4C77-A326-07C015487396.jpeg
Haha tyvÀrr. Gillar min gröna fÄr jag sÀga. :)
 

Urtyp

Audemars
Köpte mig en dw-5600. TyvÀrr kan jag inte utan spetsigt hjÀlpmedel trycka in adjust-knappen.. :bag:
Finns det nÄgon billig square med positiv display som har andra/bÀttre knappar?
Fast Àr det verkligen ett problem? Det Àr ju inte överdrivet ofta man anvÀnder den knappen och det Àr skönt att den inte gÄr att trycka in av misstag.
 

Skiddie

Cartier

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
En sÄn dÀr ska jag skaffa mig. Hade en svart GWG-1000 som jag sÄlde men har nu istÀllet blivit sÄld pÄ den gröna...

Den gröna Àr bra. Inte speciellt stealth förutom bandet.
Den fÀrgglada gula visaren samt sekundvisaren livar ÀndÄ upp klockan perfekt! BÀttre balans fÄr man leta efter.
För övrigt Àr kanske Mudmastern klockvÀrldens manligaste klocka. Mer sÄ Àn andra större bjÀssar som Hublot, Panerai m fl. :D
HÀr Àr min :

mudmaster.jpg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Dra det gamla ordsprÄket;
BÀttre en G-Shock i handen Àn tio i plurret
F27AD15E-6170-40CC-B4A2-5B55DE046939.jpeg



En sÄn dÀr ska jag skaffa mig. Hade en svart GWG-1000 som jag sÄlde men har nu istÀllet blivit sÄld pÄ den gröna...

Den gröna Àr bra. Inte speciellt stealth förutom bandet.
Den fÀrgglada gula visaren samt sekundvisaren livar ÀndÄ upp klockan perfekt! BÀttre balans fÄr man leta efter.
För övrigt Àr kanske Mudmastern klockvÀrldens manligaste klocka. Mer sÄ Àn andra större bjÀssar som Hublot, Panerai m fl. :D
HÀr Àr min :

mudmaster.jpg
Sluta pojkar! Sluta flasha denna fina modell!
SjÀlv sÄgar jag i betongplattor idag. Jag trodde jag hade pÄ mig min jobbeklocka men nu ser jag att GW-5000 sitter pÄ handleden. Ojsan!
E965716F-8E58-442E-8F2F-A7EC673A0BFA.jpeg
 
Topp