• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Derix

Patek
2-Faktor
IMG_20200116_193914.jpg
 
Den visar all information analogt och GM har mycket att visa, bl a din exakta position men med analoga visare kan man utlÀsa ungefÀr om du Àr pÄ norra eller södra hemisfÀren. Den har en pytteliten AM/PM visare som Àr nÀstan omöjlig att avlÀsa. Den Àr semisnygg men funktionellt helt vÀrdelös. Jag skrev en recension nÀr jag hade klockan pÄ en passaround.
Frogman kanske anses lika vÀrdelös av yrkesdykare ocksÄ?! :eek:
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Frogman kanske anses lika vÀrdelös av yrkesdykare ocksÄ?! :eek:

Jag har bara dykt pÄ hobbynivÄ men Frogmans dykdator visar bara dyktid och djup, och varnar för hastig uppstigning.
Den kan inte rÀkna ut hur lÀnge du kan stanna pÄ ett visst djup (eller flera djup) som renodlade dykdatorer kan och som dessutom rÀknar ut hur lÄng tid det mÄste gÄ mellan dyken, nÀr du fÄr flyga osv. Frogman (och dykklockor överhuvudtaget) anvÀnds nog mest som backup.
 

lofgreno

Audemars
Jag har bara dykt pÄ hobbynivÄ men Frogmans dykdator visar bara dyktid och djup, och varnar för hastig uppstigning.
Den kan inte rÀkna ut hur lÀnge du kan stanna pÄ ett visst djup (eller flera djup) som renodlade dykdatorer kan och som dessutom rÀknar ut hur lÄng tid det mÄste gÄ mellan dyken, nÀr du fÄr flyga osv. Frogman (och dykklockor överhuvudtaget) anvÀnds nog mest som backup.
Är vĂ€l lite som att ha en Citizen Aqualand. Har jag dykt med nĂ„gra gĂ„nger och funka kanon för lite loggning med maxdjup osv. :)
 

Urtyp

Audemars

Nicke75

Patek
2-Faktor
:)Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
SĂ„ han kunde tabort sin annons.
Vilket jag inte vill förstÄs.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
SÄklart dök det upp en bulvan mitt i auktionen.
SÄ dÄ la jag ner budandet.
Vet inte varför men va tvungen att skriva detta :):mad:
E00CD902-1198-4F65-A6CD-C6526BB74758.jpeg
D1525A56-BFC6-43E1-98E3-89A6AA37846E.jpeg
 
Topp