• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Chuck

Patek
2-Faktor
576889B1-DE31-4647-8875-FB98CCAC82CE.jpeg
 

lofgreno

Audemars
Ja, det var tanken att se höjden, men puckot hÀr lyckades aldrig fÄ fram rÀtt siffror. Kanske borde lÀsa manualen? :dead: Möjligen beror det pÄ att jag aldrig kalibrerat den?
Toppen Àr inte mer Àn drygt 1000 meter hög.
DSC01174.jpg
Ja det gÀller ju att kalibrera. PÄ min mudmaster kör jag via BT och stÀmmer av höjden med app pÄ telefonen.
 

Urtyp

Audemars
:)Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
SĂ„ han kunde tabort sin annons.
Vilket jag inte vill förstÄs.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
SÄklart dök det upp en bulvan mitt i auktionen.
SÄ dÄ la jag ner budandet.
Vet inte varför men va tvungen att skriva detta :):mad:
E00CD902-1198-4F65-A6CD-C6526BB74758.jpeg
D1525A56-BFC6-43E1-98E3-89A6AA37846E.jpeg
Samma person sÄklart. Riktigt dÄligt. Men nu fick han betala en liten tradera-avgift iaf.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
RĂ€tt imponerande. Min nya titansquare - ja, dyr. Jag ville testa ytans tĂ„lighet. Tog en skruvmejsel och skrapade HÅRT och menar HÅRT pĂ„ en gömd yta. DĂ„ ljus reflekteras kan man kanske se ett svagt svagt mĂ€rke. Dock Ă€r metallen fortfarande svart sĂ„ snarare ett mĂ€rke i oxideringen. Sjukt tĂ„lig, undrar vilken teknik de anvĂ€nder? Tydligen en legering som Ă€r hemlig men som sagt jĂ€vlar vad tĂ„lig....

Har medvetet reflekterat mycket ljus i bilden, annars ser man ingenting...

4886514C-6A44-4E55-9B68-1B7538F4CA09.jpeg
1430918D-D5E6-45C3-B14C-73A220CF794B.jpeg

Utan ljusreflektion...
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
RĂ€tt imponerande. Min nya titansquare - ja, dyr. Jag ville testa ytans tĂ„lighet. Tog en skruvmejsel och skrapade HÅRT och menar HÅRT pĂ„ en gömd yta. DĂ„ ljus reflekteras kan man kanske se ett svagt svagt mĂ€rke. Dock Ă€r metallen fortfarande svart sĂ„ snarare ett mĂ€rke i oxideringen. Sjukt tĂ„lig, undrar vilken teknik de anvĂ€nder? Tydligen en legering som Ă€r hemlig men som sagt jĂ€vlar vad tĂ„lig....

Har medvetet reflekterat mycket ljus i bilden, annars ser man ingenting...

4886514C-6A44-4E55-9B68-1B7538F4CA09.jpeg
1430918D-D5E6-45C3-B14C-73A220CF794B.jpeg

Utan ljusreflektion...

Haha har du OCD som mÄste testa reptÄligheten pÄ dina dinkor? SkÀmt Ä sido, Casio har gjort ett bra jobb hÀr!
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
:)Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
SĂ„ han kunde tabort sin annons.
Vilket jag inte vill förstÄs.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
SÄklart dök det upp en bulvan mitt i auktionen.
SÄ dÄ la jag ner budandet.
Vet inte varför men va tvungen att skriva detta :):mad:
E00CD902-1198-4F65-A6CD-C6526BB74758.jpeg
D1525A56-BFC6-43E1-98E3-89A6AA37846E.jpeg
Du sÀtter fingret pÄ ett fenomen jag verkligen tycker har förstört tradera. SÀljare sÀtter utgÄngspris som i princip Àr vad man önskar som slutpris (minst). Sedan sÀtter man antingen en vÀldigt kort auktionstid, eller sÄ orimligt lÄng att köparen hinner glömma att man budat pÄ objektet. Skulle man som i ditt fall, lagt ut ett objekt som inte nÄr upp till vad man önskar sÄ har man bulvaner som trissar upp priset. Varför inte anvÀnda blocket om man har fast eller minsta pris?
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Du sÀtter fingret pÄ ett fenomen jag verkligen tycker har förstört tradera. SÀljare sÀtter utgÄngspris som i princip Àr vad man önskar som slutpris (minst). Sedan sÀtter man antingen en vÀldigt kort auktionstid, eller sÄ orimligt lÄng att köparen hinner glömma att man budat pÄ objektet. Skulle man som i ditt fall, lagt ut ett objekt som inte nÄr upp till vad man önskar sÄ har man bulvaner som trissar upp priset. Varför inte anvÀnda blocket om man har fast eller minsta pris?
HÄller med dÀr!!
Auktion Àr ju auktion liksom.
 

Jjk

Omega
:)Startade budet pÄ 499kr pÄ denna Rangeman.
NÀr anonnsen har nÄgra timmar kvar fÄr jag ett Mail av sÀljaren om jag kan ta tillbaka mitt bud för han har lagt ut för lÄgt utgÄngspris.
SĂ„ han kunde tabort sin annons.
Vilket jag inte vill förstÄs.
Hur skulle det se ut om Traderare börja Ängra sina auktioner pga dÄligt med bud.
SÄklart dök det upp en bulvan mitt i auktionen.
SÄ dÄ la jag ner budandet.
Vet inte varför men va tvungen att skriva detta :):mad:
E00CD902-1198-4F65-A6CD-C6526BB74758.jpeg
D1525A56-BFC6-43E1-98E3-89A6AA37846E.jpeg
LÄg och luradepÄ den med, mÀrkligt utropspris.
 
Topp