• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
IMG_20200221_134327_1.jpg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jag förstÄr att den inte Àr radiosynkad, men har den ÀndÄ perpetuell kalender? Riktigt snygg i den fÀrgkombon :)

Jag tror att den har en evighetskalender (till Är 2099), Àr ej sÀker!
Den gröna fÀrgen Àr svÄr att fÄ till fotorealistiskt. Mer som dÀmpad mossgrön och vÀldigt behaglig att titta pÄ.
@Fujoor 's gula Àr nog den bÀsta gulfÀrgade G-shock jag sett.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jag tror att den har en evighetskalender (till Är 2099), Àr ej sÀker!
Den gröna fÀrgen Àr svÄr att fÄ till fotorealistiskt. Mer som dÀmpad mossgrön och vÀldigt behaglig att titta pÄ.
@Fujoor 's gula Àr nog den bÀsta gulfÀrgade G-shock jag sett.
Tycker bÄda den gröna och den gula Àr riktigt bra fÀrgsatta.
 

Crispie

Rolex
Jag gillar fÀrgerna pÄ 5610an. Bra pris pÄ dessa nÄgonstans nu?

Köpte 5610 för nÄn vecka sedan pÄ Watchia.com, 989kr.
Jag gjorde hyfsad research innan jag slog till pÄ min för nÄgon mÄnad sedan och dÄ tyckte jag Watchias pris pÄ 989:- var bÀst i klassen. Helt galet vad man fÄr för den pengen egentligen. NÄgot av det bÀsta man kan ha runt handleden egentligen.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Jag gjorde hyfsad research innan jag slog till pÄ min för nÄgon mÄnad sedan och dÄ tyckte jag Watchias pris pÄ 989:- var bÀst i klassen. Helt galet vad man fÄr för den pengen egentligen. NÄgot av det bÀsta man kan ha runt handleden egentligen.

HÄller med dig. Sjukt bra klocka och 999:- Àr riktigt bra! Nu Àr bara frÄgan om jag behöver en till Square eller testa den nya 2100 :)
 
Topp