• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
A47DF5CD-B350-4016-B3CE-79B7C40BD270.jpg
 

Luffy

Breitling
Jag har kontaktat Watchtech AB för att fixa min GW-5000 som verkar ha en defekt display, undrar om nÄgon hÀr har haft med de att göra? De verkade inte kÀnna igen modellen sÄ jag blev lite osÀker. Av det jag har förstÄtt sÄ Àr sjÀlva klockmodulen i GW-5000 identisk andra moduler ur 5000-serien, sÄ det enda de ska göra Àr att byta ut modulen..
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Jag har kontaktat Watchtech AB för att fixa min GW-5000 som verkar ha en defekt display, undrar om nÄgon hÀr har haft med de att göra? De verkade inte kÀnna igen modellen sÄ jag blev lite osÀker. Av det jag har förstÄtt sÄ Àr sjÀlva klockmodulen i GW-5000 identisk andra moduler ur 5000-serien, sÄ det enda de ska göra Àr att byta ut modulen..
Mkt otur du verkar ha haft. Trist. Modulen Àr samma som alla gw modeller (3159 modulen). Dock osÀker om den passar. SjÀlva GW-5000 Àr ju storleksmÀssigt lika stor som en dw modell men har en gw modul.
 

Writer136

Panerai
Förra gÄngen kom ju Rising red. Lightning yellow och dom dÀr soluppgÄngs fÀrgade. Vad fÄr vi nu? Svart? Fan va trist. FÄr hoppas det kommer fler.

Jag önskar mig en screwback med transparent jelly skal och carbon fiber. Tack!

Visst det var ju snyggt men skittrÄkigt som jubileumsutgÄvor ja.
 

Sorubim

Audemars
GW-5035A-1JR 35th Anniversary Edition ser riktigt cool ut tycker jag.
Jag gillar stilen! Sparsmakat svart, negativ display och bara texten "SINCE 1983" i rött :cool:. Kan Àven tÀnka mig att de ser riktigt bra ut irl.
Dessutom en rÀtt cool gÄva till folk som Àr födda '83.
 
Topp