• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

kapahoo

Omega
Det Àr ganska sÄ stor skillnad men jag bÀr den andra klockan utanpÄ klÀderna nÀr jag jobbar och dÄ passar den perfekt. HÀr Àr min GW 5000 som passar bÀttre pÄ min 165mm handled...
image.jpg

Ok!
Anl. till att jag frÄgar Àr att jag tycker att min 5610 sitter aningens, aningens tight pÄ min (gissningsvis) lite platta handled. Det nog inte fel ut men vinklarna i bandet frÄn klockan Àr liksom fasta och det klÀmmer Ät en aning. Men en King blir mÄhÀnda för stor. Hmm...
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Ok!
Anl. till att jag frÄgar Àr att jag tycker att min 5610 sitter aningens, aningens tight pÄ min (gissningsvis) lite platta handled. Det nog inte fel ut men vinklarna i bandet frÄn klockan Àr liksom fasta och det klÀmmer Ät en aning. Men en King blir mÄhÀnda för stor. Hmm...
Kingen Àr definitivt förböjd för att kunna komma runt en handled trots sin storlek. DÄ Àr det kanske bÀst att prova innan köp? Men kingen Àr mycket bekvÀm i alla fall, Àven pÄ min spinkiga handled.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har aldrig fÄtt nÄgra ha-vibbar av Frogman. Men den dÀr var lÀcker! Finns det nÄgra andra modeller, förutom Frogman och MRG, som har titan screwback?
Inte vad jag vet. Finns ju Àven den dÀr gw-s5600-1jf med titan knappar och baklock men den kÀnner du ju ocksÄ till!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Har aldrig fÄtt nÄgra ha-vibbar av Frogman. Men den dÀr var lÀcker! Finns det nÄgra andra modeller, förutom Frogman och MRG, som har titan screwback?

Nu kanske du tÀnkte pÄ dom nyare mrg varianterna men dom hÀr gamla mrg finns ju ocksÄ i titan. Dom Àr ju inte mkt större Àn en square?
MRG-110T finns ju? (inte min bild)

14220284740_7be87648c0_b.jpg
 

Veratio

Cartier
Tiktox stÀngt...

BestÀllt ett band dÀrifrÄn tidigare, iofs inte billigt, men tydligen har Àgaren avlidit. Trist.
 
Topp