• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Mitt bland alla AP, RM, Patek, hublot, rolex etc. visst Àr det en isad King shock uppe i vÀstra hörnet :pompus:
1CC8883E-3D25-4AC0-B76E-12289E0968BB.jpeg
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor

HSK

Patek
2-Faktor
Tufft att stÄ emot burgar-frestelsen nÀr andra Àter.
Casio fÄr trösta en.

IMG_20200601_111659.jpg
Jag sÄg nyligen ett klipp dÀr Dwayne The Rock Johnson visade upp sina extrema fuskmÄltider som han brukar unna sig och han sa "don't cheat yourself, treat yourself" vilket jag tyckte var vÀldigt bra sagt. Du som verkar leva ett vÀldigt aktivt liv borde kunna unna dig en burgare om du vill men R-E-S-P-E-C-T om du ÀndÄ har karaktÀr att stÄ emot. :happyhappy:
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jag sÄg nyligen ett klipp dÀr Dwayne The Rock Johnson visade upp sina extrema fuskmÄltider som han brukar unna sig och han sa "don't cheat yourself, treat yourself" vilket jag tyckte var vÀldigt bra sagt. Du som verkar leva ett vÀldigt aktivt liv borde kunna unna dig en burgare om du vill men R-E-S-P-E-C-T om du ÀndÄ har karaktÀr att stÄ emot. :happyhappy:

Haha, jag lever inte ett aktivt liv, det vore en överdrift att tro det om mig.
StyrketrĂ€nar ofta gör jag ju men sĂ„nt dĂ€r Ă€r ju avklarat pĂ„ 30-40 min. Är en utprĂ€glad inomhusmĂ€nniska trots alla mina G-shocks :)
Jag slÀnger in lite cheat-days dÄ och dÄ dock, Àter lite mer för att hÄlla uppe ÀmnesomsÀttningen.
Blev lite OT.
 

Gazie

Breitling
Gulfman Àr definitivt en underskattad modell som inte man ser sÄ mycket av.
Ser lite ut som en mudman 9300 men med symmetri.
7 Ärs batteridrift Àr inte heller helt fel!
Jo det Àr lite dÀrför den Àr av intresse,men Àven för att den Àr lite ovanlig. Och utbudet av square Àr oÀndligt sÄ det Àr svÄrt att vÀlja :D
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jo det Àr lite dÀrför den Àr av intresse,men Àven för att den Àr lite ovanlig. Och
utbudet av square Àr oÀndligt sÄ det Àr svÄrt att vÀlja :D

Bra tÀnkt. Squares kommer ju alltid att finnas men kanske inte denna lilla goding. SÄg nu att baklocket Àr i titan, vilket Àr extra coolt.
 

The painter

Cartier
2-Faktor
Ni som Ă€ger era Squares black metal Ă€r ni nöjda. Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ att köpa en sjĂ€lv. Blir det lĂ€tt repor? Tacksam för svar/Micke
 
Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ en "square" eller en gulfman g 9100
Om du Àr ute efter en square verkar mÄnga anse att modellen GW-M5610-1ER Àr den mest prisvÀrda, eftersom man strax över tusenlappen (ca) fÄr en bra modul med radiosync och solcellsuppladdning. Jag köpte en för att ha under trÀningspassen, men eftersom den Àr sÄ pass allsidig anvÀnder jag den just nu dagligen. Sen gillar jag den röda "markeringen" runt skÀrmen pÄ modellen. Men G9100 lÄter ocksÄ som ett roligt val, rÀtt billig ocksÄ sÄg jag :)
 
Senast Àndrad:

Derix

Patek
2-Faktor
Ni som Ă€ger era Squares black metal Ă€r ni nöjda. Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ att köpa en sjĂ€lv. Blir det lĂ€tt repor? Tacksam för svar/Micke
Det Àr vÀl en definitionsfrÄga, men visst, det blir repor. Jag anvÀnder inte mina stÄlsquares som "vanliga G-Shocks". Ska det renoveras hemma sÄ Äker plastsquaren alltid pÄ.
 

The painter

Cartier
2-Faktor

lofgreno

Audemars
https://www.klockmagasinet.com/casi...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

JĂ€ttegalet ordinariepris...
Deras reapris Àr högre Àn Casios rekpris :wideyed:

https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/gpr-b1000-1er/

Skrev och pÄpekade detta precis och nÀr jag tryckt sÀnd stod det att det blivit nÄgot fel och allt försvann :arghh:
Haha, Àr det Klockmagasinet igen. Dom har vart uppe för diskussion hÀr förut, var tom inne i trÄden och svarade. Deras ordinarepriser blir tyvÀrr helt fel ibland.
 
Topp