• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
C294F8D9-C47F-4991-9679-9842D7B88133.jpeg
48F95160-14BB-4CC4-B3C0-A051C176C249.jpeg
 

Sorubim

Audemars
Idag tog jag tag i saken och köpte mig min andra rymdklocka. Och klocka jag ska anvÀnda för utomhusaktiviteter...
VÀldigt nöjd med inköpet.
NÄgon som har real life erfarenheter pÄ batteritiden pÄ dessa dw-5600?
IMG_0669.jpg
Helt rÀtt! :)

Jag antar att den kom i plÄtlÄdan som Àr med i bild?
NÀr jag köpte min DW-5600E sÄ kom den med ett "klockstÀll" i plast med manualen instoppad i ett utrymme undertill. Allt i en slimmad enkel kartong.
NÄgon som stött pÄ samma sak? Olika paketering för olika marknader?
 

Sidde

Breitling
Helt rÀtt! :)

Jag antar att den kom i plÄtlÄdan som Àr med i bild?
NÀr jag köpte min DW-5600E sÄ kom den med ett "klockstÀll" i plast med manualen instoppad i ett utrymme undertill. Allt i en slimmad enkel kartong.
NÄgon som stött pÄ samma sak? Olika paketering för olika marknader?
Jag tror inte de hittade rÀtt lÄda nÀr jag skulle köpa denna, sÄ de tog en g-shock-lÄda de hade över.
SÄ du fick nog den lÄda den ska komma i.

Efter att jag köpte min Speedmaster har jag lÄda i volym sÄ jag klarar mig för resten av livet. För den lÄda Àr enorm. DÀremot kanske det vore dags att köpa en vettig klocklÄda för alla mina klockor snart.
 
Topp