• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fujoor

Patek
2-Faktor
Hej alla G-shock fans,

öppnade min första G-shock idag. En DW-5600BB-1ER.

MÀrkte att den översta sidoknappen pÄ vÀnster sida Àr mer intryckt Àn de övriga tre. SÄ ska det inte vara eller hur?

Jo det skall vara sÄ. Det Àr instÀllningsknappen. Man ska inte rÄka komma Ät den av misstag.
 

Como

Cartier
Jo det skall vara sÄ. Det Àr instÀllningsknappen. Man ska inte rÄka komma Ät den av misstag.

Tackar!

Unknown.jpeg
 

Como

Cartier
BestÀllde min DW5600 frÄn klockor.nu och packade upp den idag som sagt. MÀrkte att det inte satt nÄgon skyddsplast över urtavlan. KÀnns lite skumt tycker jag. Visst borde det sitta plast pÄ en helt sprillans klocka?

Ser Àven ut att vara smÄ, smÄ rader av raka repor pÄ glaset. De Àr för organiserade för att jag ska tro att det skett en olycka med klockan. NÄgon som upplevt nÄgot liknande?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
BestÀllde min DW5600 frÄn klockor.nu och packade upp den idag som sagt. MÀrkte att det inte satt nÄgon skyddsplast över urtavlan. KÀnns lite skumt tycker jag. Visst borde det sitta plast pÄ en helt sprillans klocka?
Brukar att hela klockan och kuddan Àr invirade i nÄgon typ av plast. Ingen specifik skyddsplast pÄ displayen.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Hej alla G-shock fans,

öppnade min första G-shock idag. En DW-5600BB-1ER.

MÀrkte att den översta sidoknappen pÄ vÀnster sida Àr mer intryckt Àn de övriga tre. SÄ ska det inte vara eller hur?
Den knappen ska vara sÄ. Man brukar fÄ anvÀnda nageln för att aktivera den nÀr man ska stÀlla tid etc. Helt i sin ordning!
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Brukar att hela klockan och kuddan Àr invirade i nÄgon typ av plast. Ingen specifik skyddsplast pÄ displayen.

Sant, brukar vara nÄn sÄn dÀr tunn lite prasslig plast.

Det Àr Àven sÄ att klockor.nu tar klockor frÄn den fysiska butiken i VÀsterÄs, vilket gör att klockorna ibland kan vara avplastade dÄ de stÄtt i monter. AlltsÄ klockor som har plast direkt pÄ klocka och lÀnk.
 
Topp