• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag har fĂ„tt dĂ€r hĂ€r pĂ„ hjĂ€rnan. Sen glömde jag bort den ett tag. Sen dök den upp i skallen igen. Blev kĂ€r pĂ„ nytt 😍
Försöker stĂ„ emot! 😬😬😬
s-l400.jpg
Ja, den var fin. SÀkert ett mycket bra köp!

Ping @roosterman
 
Ja, den var fin. SÀkert ett mycket bra köp!

Ping @roosterman

”G-ShocktrĂ„den - Om du kĂ€nner dig osĂ€ker inför ett klockköp”

😁

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😁

Ping @Sonnyboy 😉

Ingen i trĂ„den som har MTG-B1000 och som vill visa den ihop med nĂ„gon annan G-Shock? đŸ€—
 

Alexanderski

Breitling
Tjena! Undrar om nĂ„gon av er skulle ha tips pĂ„ hur man kan fĂ„ tag pĂ„ adapter för zulu till CasiOaken? Ber om ursĂ€kt om jag repeterar nĂ„got men sökte och hittade ingenting pĂ„ forumet, troligtvis mina fĂ€rdigheter som brister i sökmotorn đŸ€—đŸ€™
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
NĂ€r sista brĂ€dan Ă€r ditsatt pĂ„ helgens snickarprojekt och det Ă€r dags att börja mĂ„la sĂ„ börjar det snöa... đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż
409570F5-CB10-42DA-A101-C56C85112443.jpeg
Samma hÀr, igÄr monterades utemöbler och inatt kom snön och det snöar Àn.

Edit: Försök inte hitta en GIF till "fucking snow". Åtminstone inte pĂ„ jobbdatorn... đŸ€Ł
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Samma hÀr, igÄr monterades utemöbler och inatt kom snön och det snöar Àn.

Edit: Försök inte hitta en GIF till "fucking snow". Åtminstone inte pĂ„ jobbdatorn... đŸ€Ł
Det Àr ju lag pÄ det och att det ska snöa dan efter man satt pÄ sommardÀcken.
Jag har medvetet köpt utemöbler som bara behöver stÀllas ut och förses med kuddar. SamfÀlligheten har nÄgra bÀnkbord som ska monteras ned och upp varje Är och det rÀcker gott för mig.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Tjena! Undrar om nĂ„gon av er skulle ha tips pĂ„ hur man kan fĂ„ tag pĂ„ adapter för zulu till CasiOaken? Ber om ursĂ€kt om jag repeterar nĂ„got men sökte och hittade ingenting pĂ„ forumet, troligtvis mina fĂ€rdigheter som brister i sökmotorn đŸ€—đŸ€™
Finns nog inga officiella adaptrar för just den modellen. Antingen fÄr du köpa adapter till andra dw-5600 modeller eller leta aftermarket. Vet att aliexpress har billiga. Finns vÀl Àven jays and kays frÄn usa.
 

KaptenGrinkk

Cartier
2-Faktor
Hej kÀra medlemmar.
Jag har nÄtt att bekÀnna.
Har nyligen bestÀllt en square samt kombilÀnk. Har inte fÄtt hem det Ànnu och REDAN har jag börjat kika pÄ moddar samt andra modeller?! KÀnner att g shock missbruket Àr farligt annalkande.
Vad fan har jag öppnat för Pandoras ask?? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
 

Flipper2

Rolex
Hej kÀra medlemmar.
Jag har nÄtt att bekÀnna.
Har nyligen bestÀllt en square samt kombilÀnk. Har inte fÄtt hem det Ànnu och REDAN har jag börjat kika pÄ moddar samt andra modeller?! KÀnner att g shock missbruket Àr farligt annalkande.
Vad fan har jag öppnat för Pandoras ask?? đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
VĂ€lkommen till helvetet!
... nu gĂ€ller det bara att försöka lĂ„ta bli att brĂ€nna sig för ofta och för mycket 😆
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Funderar pÄ 2 andra modeller som en i forumet ska göra sig av med :S sjukligt beteende :p som tur Àr sÄ begrÀnsas man av sambon :p
Du fĂ„r göra lite som jag gör ibland och gömmer klockorna för sambon đŸ˜‚đŸ€Ł. Hon har ingen susning om antalet som kommer in eller Ă„ker ut 😎😎.
 
Senast Àndrad:
Topp