• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
DĂ„ har senaste tillskotten anlĂ€nt 🙌😍.
Blir nog att köpa lite fler klĂ€der till 🐾. Första GWF-D1000 jag Ă€ger 😁.
01EB7326-EEF4-42C8-96CA-2F8BBC1384E3.jpeg
FD54B3EA-4A68-4608-8FE2-C00E7DEFCB24.jpeg
F94F79CA-A36B-437D-BB69-0084B474FD23.jpeg
BA1E58F9-A492-4C6F-8BE3-D34570090EF3.jpeg
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Dom va fina, fÀrgerna pÄ D1000 Àr inte för mig, men modellen Àr fet!

Kolla nu lite videos om hur RM fungerar och hur du anvĂ€nder barometern 😁👍
Haha ja fĂ€rgen Ă€r lite vĂ„gad och inte heller jag i grund och botten men tror den blir trevlig som tusan under sommaren samt att jag tĂ€nkte köpa mer ”anonyma” klĂ€der för 🐾an lĂ€ngre fram 😊.

Haha jag ska ta reda pĂ„ det gĂ€llande RM 😉.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Det dĂ€r Ă€r grymt cool och helt i min smak.đŸ€˜ Fanns en gammal fyrkant med vad jag tror Ă€r samma typ av band i en butik nĂ€ra mig. Tro om den Ă€r kvar. Jag hade avskrivit den dĂ„ jag tyckte den var för dyr men nu dĂ„ jag ser din kameleont sĂ„ kommer suget igen... hmmm... đŸ€Ș


Den hade jag velat sett, ta bild pÄ den nÀsta gÄng.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
.


MÄr du bÀttre?
TyvÀrr sÄ Àr det en del hÀlsoproblem som Àr tydliga. Njurstenarna Àr avlÀgsnade förutom en som Àr besvÀrlig. SÄ det Àr bÀttre Àn tidigare. Dock Àr det problem med tung andning och sockervÀrden samt kolesterol. SÄ jag Àr vÀldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest nÀr det inte Àr provtagning eller kontroll.

Det positiva Ă€r att allt detta kommit fram nu nĂ€r jag kom in för njursten och de nu har koll pĂ„ mig. Är sĂ„ tacksam för all vĂ€nlig personal och vĂ„r fina sjukvĂ„rd. ❀

Men snart sĂ„ Ă€r jag nog pĂ„ benen igen och kan pĂ„börja ett nytt kapitel i livet med nya goda vanor och de utmaningar som vĂ€ntar. 😊

(SjĂ€lvklart dĂ„ med olika G-Shocks som vapendragare) 😊
 

Boba Fett

Cartier
Skulle detta kit med band och bezel fungera pĂ„ min 🐾?
Kollar hĂ€r först innan jag lĂ€gger nĂ„gon bestĂ€llning 😆.
Skall det vÀl göra. Har för mig alla D1000 har samma mÄtt sÄ du kan bestÀlla alla div bezel, band till D1000! Bezel till antartica har jag sett pÄ Ebay, den Àr rÀtt najs.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Du Àr helt berÀttigad till din egen Äsikt, jag försökte bara pÄ ett enkelt vis förklara hur man pÄverkar kunder genom att ge ett mervÀrde i produkten man sÀljer:) Speciellt i fall dÄ det finns tvÄ likvÀrdiga produkter dÀr den ena Àr mycket dyrare, Àr den typen av marknadsföring helt nödvÀndig för att motivera priset.
Jag gjorde nÄgra delar i din text i fet stil för att visa pÄ hur du först uttrycker din Äsikt för att sedan övergÄ till att tilldela andra den. I detta fall alltsÄ "folk, vi hardcore, ingen". Du har alltsÄ gÄtt ifrÄn att först ha en personlig Äsikt till att sedan tillskriva Àven mig din Äsikt eftersom jag kan ingÄ i de generiska "folk, vi hardcore, ingen" ;)

Eftersom jag arbetat lÀnge med reklam Àr jag sjÀlv en person som mÄnga gÄnger kÀnner mig som ett korkat fÄr nÀr jag köper en del mervÀrdesargument, det hÀnder dessutom att jag gör det aktiva valet att avstÄ köp eftersom jag tycker mervÀrdesargumenten Àr för ihÄliga eller inte tilltalande. Senaste exemplet för mig Àr nya Tissot PRX. Kvartsmodellen kostar ca3,5k och automaten 7k. Tissot vill alltsÄ att jag ska se ett mervÀrde i den automatiska modellen som motiverar ett dubbelt sÄ högt pris. MervÀrdet bygger delvis pÄ att jag ska ha köpt de senaste Ärens romantiska idé om mekaniska/automatiska urverks sjÀl och fantastiska hantverk. För mig blir det som att tillskriva en cykel sjÀl eftersom den till stora delar Àr ihopsatt för hand, har drev och kedja och drivs av min egen energi. Det rÀcker inte i mitt fall. SÄ jag förstÄr dig nÀr du sÀger att MRG inte gör det för dig heller, men det Àr inte samma sak som att alla tycker sÄ :)
- Bra analys (tycker jag) 👏
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggt matchat med tröjjan tlll Rangeman :) Vilket lĂ€cker fĂ€rg pĂ„ grodan, den har jag nog aldrig sett tidigare. Är det en limited?
Eller hur đŸ‘đŸ„ł. Dom klĂ€derna fĂ„r sitta kvar pĂ„ RM dĂ„ jag har en hel del tröjor/t-shirts i liknande fĂ€rg 😊. OsĂ€ker om den Ă€r limiterad men den Ă€r ovanlig iallafall 😎.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
TyvÀrr sÄ Àr det en del hÀlsoproblem som Àr tydliga. Njurstenarna Àr avlÀgsnade förutom en som Àr besvÀrlig. SÄ det Àr bÀttre Àn tidigare. Dock Àr det problem med tung andning och sockervÀrden samt kolesterol. SÄ jag Àr vÀldigt trött i stort sett hela tiden. Sover mest nÀr det inte Àr provtagning eller kontroll.

Det positiva Ă€r att allt detta kommit fram nu nĂ€r jag kom in för njursten och de nu har koll pĂ„ mig. Är sĂ„ tacksam för all vĂ€nlig personal och vĂ„r fina sjukvĂ„rd. ❀

Men snart sĂ„ Ă€r jag nog pĂ„ benen igen och kan pĂ„börja ett nytt kapitel i livet med nya goda vanor och de utmaningar som vĂ€ntar. 😊

(SjĂ€lvklart dĂ„ med olika G-Shocks som vapendragare) 😊


Hoppas verkligen att du lÀker och ÄterhÀmtar dig snart!
 
Topp