• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Det dĂ€r scrach test i första video kĂ€nns lite BS. Det Ă€r bara kolla pĂ„ Derixs MRG. 😂
Klockan i videon Àr behandlad med DLC överallt, inklusive lÀnk. Kanske inte baklock. PÄ @Derix klocka Àr det bara bezel som Àr DLC behandlad och den Àr sÀkert helt repfri. Du kan köra samma test pÄ din svarta Ti-square utan problem. Jag tror faktiskt att @Airbus försökte repa sin Ti-square nÀr den var ny utan att lyckas. Men hÄrd granit med mycket kvarts eller Ànnu vÀrre en amfibolit eller eklogit med stenhÄrda granater repar nog din klocka. Diamanter gÄr ocksÄ bra sÄklart. Gammal bild för topic, sitter med CWC pÄ armen.
F33FCC8D-F6D7-4790-B422-2F8CD3E73E30.jpeg
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Klockan i videon Àr behandlad med DLC överallt, inklusive lÀnk. Kanske inte baklock. PÄ @Derix klocka Àr det bara bezel som Àr DLC behandlad och den Àr sÀkert helt repfri. Du kan köra samma test pÄ din svarta Ti-square utan problem. Jag tror faktiskt att @Airbus försökte repa sin Ti-square nÀr den var ny utan att lyckas. Men hÄrd granit med mycket kvarts eller Ànnu vÀrre en amfibolit eller eklogit med stenhÄrda granater repar nog din klocka. Diamanter gÄr ocksÄ bra sÄklart. Gammal bild för topic, sitter med CWC pÄ armen.
F33FCC8D-F6D7-4790-B422-2F8CD3E73E30.jpeg
Vill minnas att bezeln pĂ„ hans MRG Ă€r rĂ€tt repig ocksĂ„ haha.. 😄 Tycker att det ser rĂ€tt snyggt ut med all slitage pĂ„ den. 🙂 AngĂ„ende titan square sĂ„ har jag sett nĂ„gra pĂ„ watchuseek sĂ„ bĂ„de har repat och chippat DLC coating pĂ„ sin titanare.
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Var det inte nÄgon som letade efter en 5600 med röd kombilÀnk?

 

Boba Fett

Cartier
Okej. Sluta nu med era wannabe darklords, iofs gilla jag Maul (speciellt i clone wars) men kylo ren, herregud đŸ€Ż

Darth Vader Àr the Dark Lord (hÀr i orginalgubbe Fr nÀr jag var liten och en ps3 Disney nÄnting spel grej), 2 samlarkort och sÄ en samlar tavla med en ruta Fr orginalfilmerna!

Join the darkside, we have cookies! đŸ€™đŸ€Ș
 

Bilagor

  • 20210504_185523.jpg
    20210504_185523.jpg
    887.3 KB · Visningar: 23
  • 20210504_185756.jpg
    20210504_185756.jpg
    286.6 KB · Visningar: 21

roosterman

G-shock
2-Faktor
Var det inte nÄgon som letade efter en 5600 med röd kombilÀnk?

Jaha.. Vem köpte den?? HRen alltsĂ„.. 😀
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Var vĂ€l @livinl0ud , han skulle ju för nĂ„n dag sen sĂ€lja alla sina shocks men tvĂ€rvĂ€nde till att gĂ„ all in istĂ€llet! 😝
Skulle absolut inte sĂ€lja alla utan endast nĂ„gon enstaka 😎😉. Visserligen Ă€r alla mina G’s till försĂ€ljning alltid sĂ„ lĂ€nge jag fĂ„r en summa jag inte kan tacka nej till đŸ„ł.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
NÀr vi ÀndÄ snackar trevliga K&S sÀlj:

Och förstÄs @Meraborsten Žs Tron:
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Hur fĂ„r ni plats med alla era Lego set? 😄 Jag har byggt ihop 3st Lego city tĂ„g set med sonen, med extra rĂ€ls tar de upp hela vardagsrummet. Kul i början men sen tröttnar jag pĂ„ att packa ner och packa upp allt varje gĂ„ng vi ska köra. 😂 Önskar att jag har ett stort extra rum just för Lego.
Den hÀr mÄste byggas ocksÄ.
PXL_20210504_181557856.MP.jpg
 
Senast Àndrad:

Nygren

Audemars
2-Faktor
NÀr vi ÀndÄ snackar trevliga K&S sÀlj:

Och förstÄs @Meraborsten Žs Tron:
Enig! Och dessa (nu med rÀtt lÀnk)
 
Senast Àndrad:

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Nu har jag pÄ kort tid missat tvÄ svart/röda kombilÀnkar. Och dÄ hÀnger jag ÀndÄ hÀr ganska mycket. Ingen som har en square pÄ kombi att sÀlja? Eller bara lÀnken? Eller byta en lÀnk mot 5000-gummi?
 

Meraborsten

Rolex
2-Faktor
NÀr vi ÀndÄ snackar trevliga K&S sÀlj:

Och förstÄs @Meraborsten Žs Tron:
Ser ut som Tron Äker tillbaka i lÄdan..
LĂ„ter den ligga ute tills imorgon.
 
Topp