• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nomostråden

Stort tack @ANALOGUE @papabear @Broderjimmy !! Verkligen en klocka som känns som att den alltid varit på handleden. Så fler bilder kommer och även en liten halv recension när jag får några minuter till ledigt för att avsluta den:)

Fotar med en gammal Nikon 3100 som har något slags 18-55 mm objektiv (vad det nu egentligen betyder:p) Inte alls kunnig inom fotografi, men sjukt kul att lattja runt!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Stort tack @ANALOGUE @papabear @Broderjimmy !! Verkligen en klocka som känns som att den alltid varit på handleden. Så fler bilder kommer och även en liten halv recension när jag får några minuter till ledigt för att avsluta den:)

Fotar med en gammal Nikon 3100 som har något slags 18-55 mm objektiv (vad det nu egentligen betyder:p) Inte alls kunnig inom fotografi, men sjukt kul att lattja runt!
Köpte du den ny? Jag tycker att jag håller ögonen öppna på begagnatmarknaden efter Nomos men får väldigt sällan upp något intressant på radarn.
 
Köpte du den ny? Jag tycker att jag håller ögonen öppna på begagnatmarknaden efter Nomos men får väldigt sällan upp något intressant på radarn.
Ah kan inte komma ihåg att jag sett någon till salu på väldigt länge (möjligtvis någon på watchuseek men då primärt från staterna)! Köpte direkt från nomos. Mycket bra med snabba svar och snabb leverans. Speciellt kul då de faktiskt fortfarande är relativt små och personliga tycker ja:)
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Ah kan inte komma ihåg att jag sett någon till salu på väldigt länge (möjligtvis någon på watchuseek men då primärt från staterna)! Köpte direkt från nomos. Mycket bra med snabba svar och snabb leverans. Speciellt kul då de faktiskt fortfarande är relativt små och personliga tycker ja:)
Tack för svaret! Hojta till när du har publicerat din recension, jag tror det är fler än jag som gärna vill läsa den! :)
 
Nu så! Var def kul att skriva i alla fall! https://medium.com/@themetaland/from-germany-with-love-7357d306b80d

Och så några bilder:D Med lite 60tals basebollar som känns passande med den här duden.
DSC_1425.png

DSC_1465.png
 

jistanes

Cartier
Ingen som har den nya Club Campus neomatik 39 "Midnight Blue" att visa upp? Tycker den ser riktigt nice ut. :)
Nomos.png
Jättefin. Tittat mycket på den men har en club dunkel 36mm som är väl lik, och så har jag svårt att fronta Campus när jag inte ens har slutbetyg från gymnasiet känner jag. Kan aldrig bära GMT eller pilotklockor heller pga min flygrädsla... Cluben säger hej:
585DA545-6663-4A45-AF9E-25A225442C88.jpeg
 
Senast ändrad:

lofgreno

Audemars
Jättefin. Tittat mycket på den men har en club dunkel 36mm som är väl lik, och så har jag svårt att fronta Campus när jag inte ens har slutbetyg från gymnasiet känner jag. Kan aldrig bära GMT eller pilotklockor heller pga min flygrädsla... Cluben säger hej:
Tack så mycket! Ser riktigt fin ut. 36 är lite för litet för mig men ger ett hum om hur den ser ut. :)
 
Topp